شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوشهر یادآور شد: استفاده از کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی مشکلاتی را برای کلاس‌های هوشمند ایجاد می‌کند که ما ناچاریم نسبت به جمع‌آوری امکانات این کلاس‌ها اقدام و پس از تعطیلات نوروزی این امکانات را نصب کنیم.\n\nبه گزارش فکرشهر از خبرآنلاین، ناصر کرمی در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: در راستای ایجاد فضای رقابتی بین دانش‌آموزان مدارس در استان بوشهر اقدامات خوبی تاکنون صورت گرفته است و برنامه‌های مهمی نیز در دست اجرا داریم.
کد خبر: ۲۰۱۷۳
دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴

فکرشهر: مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوشهر یادآور شد: استفاده از کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی مشکلاتی را برای کلاس‌های هوشمند ایجاد می‌کند که ما ناچاریم نسبت به جمع‌آوری امکانات این کلاس‌ها اقدام و پس از تعطیلات نوروزی این امکانات را نصب کنیم.

\n\n

به گزارش فکرشهر از خبرآنلاین، ناصر کرمی در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: در راستای ایجاد فضای رقابتی بین دانش‌آموزان مدارس در استان بوشهر اقدامات خوبی تاکنون صورت گرفته است و برنامه‌های مهمی نیز در دست اجرا داریم.

\n\n

وی با اشاره به خرید و توزیع ۱۵۰ میلیون تومان کتاب‌های کنکور در نقاط محروم استان بوشهر با تامین مالی موسسات خیریه، اضافه کرد: در بسیاری از نقاط استان بوشهر نیز کلاس های کنکور برگزار شده است.

\n\n

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای بهبود وضعیت سلامت و تربیت‌بدنی در مدارس استان، بیان کرد: زمین چمن مصنوعی در ۱۰ درصد مدارس استان بوشهر احداث می‌شود.

\n\n

وی اضافه کرد: به منظور اسکان مسافران نوروزی در استان بوشهر نیز برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته است و امسال نیز دو هزار و ۲۰۵ کلاس درس استان بوشهر میزبان مسافران نوروزی خواهند بود.

\n\n

کرمی با اشاره به اینکه حضور مسافران نوروزی در مدارس باعث ورود خسارت‌ها و آسیب هایی می‌شود، ادامه داد: یکی از مشکلات اساسی در این زمینه مربوط به مدارس هوشمند است که باید تجهیزات هوشمند به صورت کامل باز شود و پس از پایان تعطیلات مجددا نصب شوند.

\n\n

وی در ارتباط با جایگاه آموزش و پرورش استان در سطح کشور نیز گفت: از سه سال پیش که در جایگاه ۲۳ کشور قرار داشتیم، دو سال پیش به رتبه ۱۹ رسیدیم و سال گذشته نیز استان بوشهر در کنکور سراسری رتبه ۱۸ کشور را کسب کرد.

\n\n

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی و تلاش استان برای کسب جایگاه بهتر در کنکور سراسری و دیگر رقابت‌های علمی است، گفت: برای ساخت مجتمع‌های آموزشی توسط شهرداری آماده هستیم که زمین در اختیار قرار دهیم و مجوزهای لازم را نیز صادر کنیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر