شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: جاتگران هلال احمر تنگستان جان کوهنورد اهرمی را نجات دادند.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از بیرمی، شخصی حدودا ۵۵ ساله که به کوههای منطقه خاییز بین روستای مخدان و آشیر جهت کوهنوردی رفته بود بدلیل سر خوردن از ارتفاع حدودا ۵ متری سقوط می کند و با تماس های که مردم آن منطقه با پایگاه کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان تنگستان که در روستای خائیز مستقر می باشد گرفته می شود، اکیپ نجاتگران کوهستان به سرعت وارد عمل شد.
کد خبر: ۲۰۱۷۸
سه‌شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰

فکرشهر: جاتگران هلال احمر تنگستان جان کوهنورد اهرمی را نجات دادند.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از بیرمی، شخصی حدودا ۵۵ ساله که به کوههای منطقه خاییز بین روستای مخدان و آشیر جهت کوهنوردی رفته بود بدلیل سر خوردن از ارتفاع حدودا ۵ متری سقوط می کند و با تماس های که مردم آن منطقه با پایگاه کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان تنگستان که در روستای خائیز مستقر می باشد گرفته می شود، اکیپ نجاتگران کوهستان به سرعت وارد عمل شد.

\n\n

برپایه این گزارش، با تلاش یک ساعت و نیمه شخص مصدوم که از ناحیه دست و پا و سر و صورت زخمی شده بود بعد از اقدامات اولیه به مرکز درمانی انتقال یافت.

\n\n

امیرنِژاد رییس جمعیت هلال احمر تنگستان در این خصوص افزود: اکیپ چهار نفره امداد ونجات کوهستان جمعیت هلال احمر تنگستان به سرعت وارد عمل شد و بعد از اقدامات اولیه با همراهی چند نفر از اهالی آن منطقه مصدوم را به پایین کوهستان و سپس با آمبولانس به مرکز درمانی انتقال دادیم.

\n\n

0203  06  

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر