سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: به مناسبت هفته معلم عصر امروز از مدیران دهه 60 تا کنون اداره آموزش و پرورش شهرستان بوشهر تقدیر شد.به گزارش فکرشهر، فرامرز سلیمی فرد در آیین تقدیر از معلمان نمونه شهرستان بوشهر اظهار داشت:در هفته ها ،روزها و ماه هایی که گذشت با برگزاری جلسات  با دستگاه های اجرایی مختلف در سطح شهرستان ، خواستار کمک برای برگزاری جشنی در خور معلم و خرید هدیه ای به پاسداشت زحمات شما عزیزان بوده ایم.وی افزود: اما نتوانستیم هدیه ای که پاسخگوی شما عزیزان زحمت کش عرصه تعلیم و تربیت باشد تهیه کنیم ،زیرا که معلمی  تنها یک شغل برای تامین معاش نیست بلکه عشق است.
کد خبر: ۲۰۳۰
چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۲:۰۶

فکرشهر: به مناسبت هفته معلم عصر امروز از مدیران دهه 60 تا کنون اداره آموزش و پرورش شهرستان بوشهر تقدیر شد.

به گزارش فکرشهر، فرامرز سلیمی فرد در آیین تقدیر از معلمان نمونه شهرستان بوشهر اظهار داشت:در هفته ها ،روزها و ماه هایی که گذشت با برگزاری جلسات  با دستگاه های اجرایی مختلف در سطح شهرستان ، خواستار کمک برای برگزاری جشنی در خور معلم و خرید هدیه ای به پاسداشت زحمات شما عزیزان بوده ایم.

وی افزود: اما نتوانستیم هدیه ای که پاسخگوی شما عزیزان زحمت کش عرصه تعلیم و تربیت باشد تهیه کنیم ،زیرا که معلمی  تنها یک شغل برای تامین معاش نیست بلکه عشق است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهرگفت:شما مسبب رشد جامعه در همه زمینه ها هستید و در این سالها که دشمنان حجمه زیادی را به جامعه ما خصوصا جوانان و نوجوانان ما وارد کردند کارتان سخت تر از پیش گردیده است.

سلیمی فرد عنوان کرد:معلمان با بیان خود آموزش و با رفتار خود دانش آموزان را تربیت می کنند این نوع رفتار شهید مطهری بود که جاودانه اش کرد و به عنوان الگویی  مناسب برای دیگر معلمان شد.

وی خاطر نشان کرد:در برنامه های هفته معلم امسال دیدار با فرهنگیان باز نشسته بسیار مورد تاکید قرار گرفت تا بدانند  پیشکوستی تنها یک لقب نبوده و ما به تجربه آنها نیاز داریم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر در آخر بیان کرد: از ادارات و مسولین ارشد استانی که با برگزاری برنامه های تقدیر و تجلیل برای معلمان موجب ترویج فرهنگ تکریم از مقام معلم شدند تشکر می کنم

فرماندار بوشهر نیز در این برنامه اظهار داشت: معلمان افراد تاثیر گزار در جامعه هستند لذا باید به مسائل و مشکلات آنها رسیدگی کرد، چرا که در صورت عدم رفع مشکلات موجب تاثیر منفیش در جامعه خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه تکریم از معلم باید در جامعه ترویج شود گفت: در آیات و روایات ما نیز به قدر دانی از کسی که چیزی را به ما آموخته بسیار تاکید شده است.

ابراهیمی در این مراسم از معلم خود تقدیر کرد.

لازم بذکر است در این مراسم از مدیران دهه 60 تا کنون آموزش و پرورش شهرستان بوشهر تقدیر شد.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر