شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: سه طرح آموزشی و ورزشی خیرساز روز چهارشنبه با حضور مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر و جمعی از مسئولان محلی در برازجان افتتاح شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، احمد مرادی مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر در حاشیه این آیین در گفت وگو با ایرنا افزود: امروز سه طرح شامل زمین چمن مصنوعی به مساحت 800 مترمربع، یک واحد آزمایشگاهی با تجهیزات مورد نیاز و چهار کلاس درس در مدرسه استعدادهای درخشان زنده یاد محمد کردی که هزینه آنها توسط خیر نیکوکار عبدالمجید کردی تامین شده در شهر برازجان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۲۰۳۳۱
پنجشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۶

فکرشهر: سه طرح آموزشی و ورزشی خیرساز روز چهارشنبه با حضور مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر و جمعی از مسئولان محلی در برازجان افتتاح شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، احمد مرادی مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر در حاشیه این آیین در گفت وگو با ایرنا افزود: امروز سه طرح شامل زمین چمن مصنوعی به مساحت 800 مترمربع، یک واحد آزمایشگاهی با تجهیزات مورد نیاز و چهار کلاس درس در مدرسه استعدادهای درخشان زنده یاد محمد کردی که هزینه آنها توسط خیر نیکوکار عبدالمجید کردی تامین شده در شهر برازجان به بهره برداری رسید.

\n\n

بانی خیر این طرح ها نیز گفت: مدرسه سازی و کمک به توسعه علم و دانش و خوشحالی بچه ها در هنگام تحصیل در این مدرسه باعث شادی من می شود و هیچ هدفی غیر از خوشحالی بچه ها که در این مدرسه تحصیل می کنند، ندارم.

\n\n

عبدالمجید کردی اظهارکرد: در سال 90 بنا به ضرورت و علاقه به امر مدرسه سازی تصمیم به ساخت مدرسه ای به نام مدرسه زنده یاد کردی گرفتم که این مدرسه در دو طبقه درسال 90 احداث و به بهره برداری رسید.

\n\n

وی تصریح کرد: در راستای توسعه بیشتر این مجموعه احداث زمین چمن مصنوعی ورزشی، آزمایشگاه و افزایش کلاس های درس نیز در برنامه قرار گرفت و امروز شاهد بهره برداری از این طرح ها هستیم.

\n\n

این خیر گفت: با توسعه این مجموعه آموزشی در مجموع این مدرسه 9 کلاسه در زمینی به مساحت سه هزار و400 مترمربع و با زیربنای یکهزار و 300مترمربع با تمام امکانات آموزشی ورفاهی از جمله زمین چمن مصنوعی و آزمایشگاهی ساخته شده که درمجموع بیش از 20میلیارد ریال هزینه داشته است.

\n\n

کردی همچنین از اجرایی شدن یک باب مدرسه خیرساز کردی با اعتباری بالغ بر 650 میلیون ریال در روستای چهله شهرستان دشتی خبر داد.

\n\n

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر