شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارشناس مسئول مهدهای کودک اداره کل بهزیستی استان بوشهر گفت: طرح نیکوکاران کوچک برای نخستین بار در کشور در این استان برگزار شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، احمد سلیمی روز پنجشنبه درحاشیه جشن نیکوکاران کوچک درمهد کودک و پیش دبستانی نیکان بوشهر درگفت وگو با ایرنا افزود: این طرح با همکاری دفترمشارکت های مردمی ودفتر امورکودکان معاونت امور اجتماعی بهزیستی استان در158 مهد کودک شهری و روستایی برای پنج هزار و 800 کودک در گروه سنی نوباوگان ( 5-3 سال) به مدت یک هفته برگزار می شود.
کد خبر: ۲۰۳۴۲
پنجشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸

فکرشهر: کارشناس مسئول مهدهای کودک اداره کل بهزیستی استان بوشهر گفت: طرح نیکوکاران کوچک برای نخستین بار در کشور در این استان برگزار شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، احمد سلیمی روز پنجشنبه درحاشیه جشن نیکوکاران کوچک درمهد کودک و پیش دبستانی نیکان بوشهر درگفت وگو با ایرنا افزود: این طرح با همکاری دفترمشارکت های مردمی ودفتر امورکودکان معاونت امور اجتماعی بهزیستی استان در158 مهد کودک شهری و روستایی برای پنج هزار و 800 کودک در گروه سنی نوباوگان ( 5-3 سال) به مدت یک هفته برگزار می شود.

\n\n

وی اضافه کرد: هدف از اجرای طرح نیکوکاران کوچک ترویج فرهنگ نوع دوستی و ایجاد روحیه همدلی و مهرورزی در بین کودکان است.

\n\n

سلیمی اظهارکرد: شیوه اجرای این طرح درقالب طرح کار ' نوعدوستی' از طریق بازی، نمایش، شعر، قصه و نقاشی درطول هفته به کودکان مفهوم نوع دوستی و کمک به دیگران ارایه می شود.

\n\n

\n\n

سلیمی افزود: همچنین در پایان نیز با هدف به یاد ماندنی شدن این کار خیر در ذهن پاک و معصوم کودکان جشن نیکوکاران کوچک در مهدهای کودک سراسراستان برگزارمی شود.

\n\n

وی بیان کرد: اجتماعی بودن بایستی از دوران کودکی درشخصیت هرفرد شکل گیرد و مشارکت طلبی بعنوان یک ساز و کار زندگی اجتماعی در افراد نهادینه شود.

\n\n

سلیمی اظهارکرد: برای بهتر زیستن درجامعه لازم است نوعدوستی را از کودکی بعنوان یک رفتارمشارکتی فراگیر، نیرومند وپایدار در شخصیت کودکان نهادینه کرد.

\n\n

وی با مهم دانستن نقش کلیدی مردم در برنامه هایی که برای کمک به یتیمان، زنان سرپرست خانوار، معلولان و سالمندان اجرا می شود، ادامه داد: اجرای طرح کارنیکوکاران کوچک در مهد های زیر نظر بهزیستی فرصتی برای یادگیری و تجربه نوعدوستی وزمینه ای برای رشد علاقه اجتماعی در کودکان و خانواده های آنهاست.

\n\n

سلیمی یادآور شد: در جشن نیکوکاران کوچک پاکتهایی از سوی بهزیستی برای جمع آوری کمک و هدیه های کودکان تهیه که پس از جمع آوری در اختیار کودکان نیازمند و زیر پوشش بهزیستی قرار می گیرد.

\n\n

وی گفت: در طرح کار نوعدوستی مهد کودک و پیش دبستانی نیکان از بوشهر اول، مهد کودک نوگلها در تنگستان دوم و فرهنگ از دشتستان سوم شدند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر