جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: طرح هماهنگ استانی هر ایرانی یک درخت با ایده پاک سازی، حفاظت و جانمایی برای کشت نهال در محدوده پارک نیمه تمام جنگلی شهرستان گناوه در روستای چهارروستایی بندرریگ باحضور دوستداران طبیعت اجرا شد.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا، رئیس انجمن یاوران طبیعت گناوه دراین آیین گفت: با در نظر گرفتن وضعیت منطقه و کشور از بحران آب تا نبود امکان پشتیانی و مراقبتی از نهال، به همت این انجمن ایده پاک سازی، حفاظت و جانمایی برای کشت نهال در نقاطی که ازبین رفته بود در پارک جنگلی در روستای چهارروستایی گناوه با همکاری و مشارکت گسترده اقشار و رده های سنی مختلف اجرا شد.
کد خبر: ۲۰۴۶۷
يکشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۳

فکرشهر: طرح هماهنگ استانی هر ایرانی یک درخت با ایده پاک سازی، حفاظت و جانمایی برای کشت نهال در محدوده پارک نیمه تمام جنگلی شهرستان گناوه در روستای چهارروستایی بندرریگ باحضور دوستداران طبیعت اجرا شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا، رئیس انجمن یاوران طبیعت گناوه دراین آیین گفت: با در نظر گرفتن وضعیت منطقه و کشور از بحران آب تا نبود امکان پشتیانی و مراقبتی از نهال، به همت این انجمن ایده پاک سازی، حفاظت و جانمایی برای کشت نهال در نقاطی که ازبین رفته بود در پارک جنگلی در روستای چهارروستایی گناوه با همکاری و مشارکت گسترده اقشار و رده های سنی مختلف اجرا شد.

\n\n

\n\n

غلامرضا نعمتی افزود: این مکان دارای طبیعت بکر و یکی از جاذبه های گردشگری بی نظیر استان بوشهر است که در صورت تخصیص اعتبار برای تکمیل آن بدون تردید شاهد خیل عظیم گردشگران به این نقطه خواهیم بود.

\n\n

وی گفت: اجرای این طرح در حفاظت و نگهداری از درخت فواید و نقش بسزایی خواهد داشت.

\n\n

انجمن یاوران طبیعت گناوه از سازمان های مردم نهاد دارای مجوز است که تاکنون برنامه های مهم درزمینه فرهنگ زیست محیطی و بهداشتی در این شهرستان اجرا کرده است.

\n\n

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر