سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: تندیس شهید نادر مهدوی در یادمان شهدای گمنام جزیره خارک رونمایی شد.\n\nبه گزارش فکرشهر از خبرگزاری صداوسیما، نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم گفت: شهید نادر مهدوی نامی پرافتخار برای ملت استکبار ستیز ایران است که سخن از شجاعت و ایمان این شهید اقتدار ایران اسلامی به ویژه ایثار و شهامت مردم استان بوشهر را نمایان می‌کند.\n\nآیت الله حسینی بوشهر، الگوگیری از ائمه اطهار(ع) را سبب جلوگیری از لغزش‌ها و انحرفات دانست و افزود: امروز جامعه ما بیش از هر زمان دیگری به الگویی مناسب نظیر حضرت زهرا (س) نیاز دارد.
کد خبر: ۲۰۴۸۰
دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۶

فکرشهر: تندیس شهید نادر مهدوی در یادمان شهدای گمنام جزیره خارک رونمایی شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از خبرگزاری صداوسیما، نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم گفت: شهید نادر مهدوی نامی پرافتخار برای ملت استکبار ستیز ایران است که سخن از شجاعت و ایمان این شهید اقتدار ایران اسلامی به ویژه ایثار و شهامت مردم استان بوشهر را نمایان می‌کند.

\n\n

آیت الله حسینی بوشهر، الگوگیری از ائمه اطهار(ع) را سبب جلوگیری از لغزش‌ها و انحرفات دانست و افزود: امروز جامعه ما بیش از هر زمان دیگری به الگویی مناسب نظیر حضرت زهرا (س) نیاز دارد.

\n\n

وی حضرت فاطمه(س) را الگوی مناسبی برای مردان و زنان جامعه برشمرد و اضافه کرد: افراد جامعه وقتی که در مسیر انتخاب قرار می‌گیرند، می‌توانند با الگوگیری از نوع انتخاب‌های حضرت صدیقه طاهره(س) بهترین زندگی و سعادت را برای خود رقم بزنند.

\n\n

فرمانده سپاه خارک نیز با قدردانی از دست اندرکاران ساخت و نصب تندیس شهید نادر مهدوی با اشاره به نقش مهم خارگ در هشت سال دفاع مقدس گفت : این جزیره یکی از مهمترین جبهه های دفاع در دوران دفاع مقدس بود.

\n\n

سرگرد دانش‌آموز با اشاره به اینکه شهید نادر مهدوی افتخار ملت دلاور ایران اسلامی است، افزود: این شهید والامقام با اخلاصی که در عمل داشت در نبرد نابرابر و رویاروی با آمریکا به شهادت رسید.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر