دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: از آنجایی که نبود یک هتل خوب و مناسب و درخور شان در استان و به خصوص شهر برازجان به عنوان محور ارتباطی استان به خوبی مشهود بود، برای ساخت مجموعه ی هتل نگین در زمینی به مساحت 8000 مترمربع و زیربنای 4400 متر ...
کد خبر: ۲۰۵۰۳
دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷

فکرشهر: شهر برازجان از دیرباز تاکنون، شاهراه مواصلاتی شهرستان های مختلف استان بوشهر و حتی استان های هم جوار بوده است و همیشه نبود یک فضای استاندارد و زیبا در این شهرستان برای استراحت مسافرین به چشم می خورد. حالا یکی از شهروندان این شهر که تاکنون خدمات فراوانی برای شهرستان دشتستان و شهر برازجان انجام داده است، به احداث یک هتل زیبا در ورودی شهر از سمت برازجان اقدام کرده است؛ هتلی به نام «نگین».

\n\n

به گزارش فکرشهر، مهندس سید رضا موسوی حقیقی، موسس مدارس استثنایی و موسس دانشگاه آزاد و عضو و موسس دانشگاه های شهر برازجان می باشد.

\n\n

وی همچنین در ساخت کارخانه لوله سازی و کمک به کشاورزان دشتستان نیز خدمات شایانی انجام داده است و در حال حاضر نیز مالکیت مجموعه ی هتل و تالار نگین که نیاز مبرم شهر برازجان می باشد را در اختیار دارد.

\n\n

موسوی معتقد است به عنوان یک مسلمان ایرانی از دینش چنین برداشت کرده است که وظیفه هر مسلمان ایرانی در وهله ی اول آبادکردن و قوی کردن خود و وطن است؛ چون:

\n\n

«زنیرو بود مرد را راستی/ زسستی کژی زاید و کاستی»

\n\n

وی یادآوری می کند: باید پایه و مایه ی اصول دین که کار و تلاش همراه با صداقت و زنده کردن و بها دادن به انسان ها در پرتو آموزه های دینی می باشد را سر لوحه ی کار خود قرار داده و شبانه روز و ساعت را نشناسیم، فکر کنیم و تا جان در بدن داریم بکوشیم و خلاصه آن که از علی آموزیم اخلاص عمل.

\n\n

سیدرضا موسوی پیرامون هتل نگین نیز می گوید: از آنجایی که نبود یک هتل خوب و مناسب و درخور شان در استان و به خصوص شهر برازجان به عنوان محور ارتباطی استان به خوبی مشهود بود، برای ساخت مجموعه ی هتل نگین در زمینی به مساحت 8000 مترمربع و زیربنای 4400 متر اقدام کردم.

\n\n

به گزارش فکرشهر، هتل نگین که در سال 93 به بهره برداری رسیده است، علاوه بر اتاق های مناسب برای استراخت مسافران و لابی دلنشین، به تالار و سالن کنفرانس نیز مجهز می باشد.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر