شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
فکرشهر: یک خاخام رژیم صهیونیستی فتوا داد قتل هر فلسطینی که مشکوک به همراه داشتن چاقو باشد، جایز است.\n\nبه گزارش فکرشهر، روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: اسحاق یوسف خاخام اعظم اسرائیلی در فتوایی اعلام کرد قتل هر فلسطینی که مشکوک به همراه داشتن چاقو باشد، مباح است.\n\nوی مدعی شد شریعت یهود قتل هر تروریستی - به تعبیر وی - را که چاقو به همراه داشته باشد، نه تنها مجاز می‌داند بلکه واجب می‌شمارد، جز اینکه زمانی که چاقو از این شخص گرفته شد، باید بازداشت شود و قتلش مجاز نیست.
کد خبر: ۲۰۵۱۳
دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۵

فکرشهر: یک خاخام رژیم صهیونیستی فتوا داد قتل هر فلسطینی که مشکوک به همراه داشتن چاقو باشد، جایز است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: اسحاق یوسف خاخام اعظم اسرائیلی در فتوایی اعلام کرد قتل هر فلسطینی که مشکوک به همراه داشتن چاقو باشد، مباح است.

\n\n

وی مدعی شد شریعت یهود قتل هر تروریستی - به تعبیر وی - را که چاقو به همراه داشته باشد، نه تنها مجاز می‌داند بلکه واجب می‌شمارد، جز اینکه زمانی که چاقو از این شخص گرفته شد، باید بازداشت شود و قتلش مجاز نیست.

\n\n

مرحله جدید انتفاضه فلسطین از نهم مهر سال جاری در اعتراض به هتک‌حرمت‌های گسترده علیه مسجدالاقصی آغاز شد و جوانان فلسطینی در اعتراض به این هتک‌حرمت‌ها با سلاح سرد، گرم و خودرو و غیره اقدام به انجام عملیات شهادت‌طلبانه علیه صهیونیست‌ها کردند.

\n\n

تاکنون حدود 200 فلسطینی در این انتفاضه به شهادت رسیده‌اند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر