سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: جشن اشتغال و خودکفایی سه هزارو 500 مددجوی کمیته امدادامام خیمنی (ره) استان بوشهر روز چهارشنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و مسوولان استانی برگزار شد.
کد خبر: ۲۰۵۴
چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۱

فکرشهر: جشن اشتغال و خودکفایی سه هزارو 500 مددجوی کمیته امدادامام خیمنی (ره) استان بوشهر روز چهارشنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و مسوولان استانی برگزار شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، نماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعه بوشهر در این جشن گفت: مددجویان کمیته امداد مظهر اجرایی شدن شعار اقتصاد فرهنگ با عزمی ملی و مدیریتی جهادی هستند.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: مددجویان کمیته امداد هم اهل فرهنگ هستند و درعرصه اقتصادی نیز چون طعم فقر را چشیده اند با عزمی ملی و مدیریتی جهادی می توانند نخستین گروه برای تحقق این معنا باشند.

وی اضافه کرد: فراگیری مهارت، افزایش خلاقیت و آموزش های لازم و به روز به مددجویان باعث ایجاد زمینه اشتغال و خودکفایی آنان می شود.

صفایی بوشهری اظهارکرد: با توجه به ظرفیت ها اقتصادی استان بوشهر توانمندی و مهارت نیروهای انسانی در این استان باید به گونه ای باشد که در تخصص های مختلف نیازی به نیروی غیربومی نداشته باشیم.

وی با تاکید بر توسعه زیرساخت ها یادآورشد: استان بوشهر با یک میلیون و 32 هزار نفر جمعیت به اندازه یک کشور ظرفیت و قابلیت اقتصادی دارد که باید با نگاه علمی و مهارت آموزی از نیروهای جوان آن بهره برد.

صفایی بوشهری گفت: امروز نیاز مددجویان کمیته امداد علاوه بر پرداخت تسهیلات بازاریابی مناسب برای فروش تولیدات آنهاست که انتظار می رود این مهم در استان مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه بوشهر افزود: کار یکی از زیباترین عرصه های حیات بشریت و نشان زندگی، پویایی، توسعه، پیشرفت، آرامش و آسایش است.

وی یادآور شد: مددجویان کمیته امداد از بهترین و موفق ترین انسان های جامعه هستند که اگر از آنها حمایت و زمینه اشتغال برای آنها فراهم شود می توانند در اقتصاد و فرهنگ جامعه تحولی عظیم به وجود آورند.

استاندار بوشهر نیز گفت: باید با استفاده از روحیه همدلی و همکاری موجود در استان گام های موثری در بخش اشتغال به وجود آوریم.

مصطفی سالاری افزود: در بخش اشتغال به سرمایه، نیروی کار و مدیریت تخصصی نیاز است تا سرمایه سرمایه داران با توان مدیران صنعتی منجر به تولید و اشتغال سودآور شوند.

وی اضافه کرد: با توجه به ظرفیت های صنعتی استان بوشهر باید منابع انسانی را در حوزه فنی و صنعتی توانمند کرد تا بتوان از این ظرفیت استفاده مطلوب کرد. /ص

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر