شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مهندس اسماعیل تبادار مدیرعامل بوشهری شرکت فرودگاههای کشور کمتر از 3 ماه از عهده دار شدن این مسئولیت استعفا کرد.به گزارش فکرشهر، با این حال اگر چه مهندس تبادار تمایلی به انجام مصاحبه درباره دلایل کناره گیریش نداشت اما پیگیری خبرنگار ما و گمانه زنی های رسانه ای درباره علل استعفای وی، تبادار را بر آن داشت تا توضیح کوتاهی در این خصوص بیان کند.
کد خبر: ۲۰۶۱
پنجشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۷

فکرشهر: مهندس اسماعیل تبادار مدیرعامل بوشهری شرکت فرودگاههای کشور کمتر از 3 ماه از عهده دار شدن این مسئولیت استعفا کرد.

به گزارش فکرشهر، با این حال اگر چه مهندس تبادار تمایلی به انجام مصاحبه درباره دلایل کناره گیریش نداشت اما پیگیری خبرنگار ما و گمانه زنی های رسانه ای درباره علل استعفای وی، تبادار را بر آن داشت تا توضیح کوتاهی در این خصوص بیان کند.

مدیر عامل سابق شرکت فرودگاه های کشور به خلیج فارس گفت: طی سال ها خدمت در سمت های مختلف هیچگاه دلبسته مسئولیت یا مقامی نبوده ام و آنچه مهمترین انگیزه من برای پذیرش مسئولیت های محوله بوده فرصت خدمتگذاری به مردم و میهن عزیزمان و استفاده از تجربیات بدست آمده در طول سالها خدمت جهت بهبود شرایط موجود می باشد.   

تبادار افزود: براین اساس تا زمانی که در خود توانایی انجام مسئولیتی را احساس نکنم هیچگاه آن را بعهده نمی گیرم  و در این موضوع نیز عاجز انجام مسئولیتی که به دوشم نهاده شد نبودم، اما بر این باورم اگر در عرصه ای مجال برای فعالیت وجود نداشته باشد، باید فضا را برای کسانی که بهتر می توانند این مسئولیت را به انجام برسانند فراهم کرد. 

وی در عین حال از همراهی وزیر راه وشهرسازی در مدت حضورش در این مسئولیت تشکر نمود و اظهار داشت: به اعتقاد من باید تمام توان خود را برای یاری دولت دکتر روحانی  که  برآمده از رای و خواست مردم است معطوف داشت و من نیز مانند تمام کسانی که دل در گرو آبادانی این آب و خاک دارند از هیچ کمک و همراهی با دولت تدبیر امید دریغ نخواهم کرد.  

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر