شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
فکرشهر: امام جمعه برازجان گفت: در مبارزه با رژیم ستمشاهی فعالیت طلبه ها فراگیر بود و بعنوان حلقه ارتباط بین مرجعیت و مردم در جامعه شناخته می شدند.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت الاسلام حسن مصلح در خطبه های نماز جمعه برازجان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع طلبه های حوزه علمیه قم افزود: اگر حوزه علمیه قم نبود حرکت امام (ره) به موفقیت نمی رسید.\n\nوی تصریح کرد: هرچند امروز طرح ها و انگیزه هایی برای انقلاب زدایی از حوزه انجام شده است ولی باید حوزه علمیه همچنان انقلابی بماند.
کد خبر: ۲۰۶۴۷
جمعه ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۵

فکرشهر: امام جمعه برازجان گفت: در مبارزه با رژیم ستمشاهی فعالیت طلبه ها فراگیر بود و بعنوان حلقه ارتباط بین مرجعیت و مردم در جامعه شناخته می شدند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت الاسلام حسن مصلح در خطبه های نماز جمعه برازجان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع طلبه های حوزه علمیه قم افزود: اگر حوزه علمیه قم نبود حرکت امام (ره) به موفقیت نمی رسید.

\n\n

وی تصریح کرد: هرچند امروز طرح ها و انگیزه هایی برای انقلاب زدایی از حوزه انجام شده است ولی باید حوزه علمیه همچنان انقلابی بماند.

\n\n

امام جمعه برازجان با اشاره به 29 اسفند سالروز ملی شدن صنعت نفت افزود: نهضت ملی شدن نفت نمونه ای از استعمارستیزی ملت ایران است.

\n\n

وی تصریح کرد: ملت بیدار ایران اسلامی همواره به رهبری روحانیت از حقوق خود در مقابل بیگانگان دفاع می کند.

\n\n

امام جمعه برازجان با تبریک حلول سال جدید و آغاز سفرهای نوروزی بر رعایت نکات ایمنی و رانندگی در هنگام سفر تاکید کرد.

\n\n

وی پرهیز از ریختن زباله در طبیعت، احترام به اموال دیگران، پرهیز از حرمت شکنی در معاشرت ها، پرهیز از ورود به مجالس گناه، مراعات اصول راهنمایی و رانندگی در مسیر و استفاده از مظاهر طبیعت را مورد تاکید قرار داد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر