شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: حیدری گفت: بیش از نیمی از زندانیان محکوم در زندان‌های بوشهر به مرخصی نوروزی می‌روند.\n\nبه گزارش فکرشهر، حمید رضا حیدری در گفت‌وگو با میزان اظهارکرد: مرخصی نوروزی زندانیان در دستور کار است که انشاء الله 50 درصد زندانیان محکوم از مرخصی نوروزی استفاده می کنند.\n\nمدیرکل زندان های بوشهر در ادامه از کاهش 18 درصدی ورودی به داخل زندان‌ها خبرداد وگفت: امسال هم کاهش ورودی به داخل زندان ها 18 درصد بوده است.
کد خبر: ۲۰۶۵۱
جمعه ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵

فکرشهر: حیدری گفت: بیش از نیمی از زندانیان محکوم در زندان‌های بوشهر به مرخصی نوروزی می‌روند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حمید رضا حیدری در گفت‌وگو با میزان اظهارکرد: مرخصی نوروزی زندانیان در دستور کار است که انشاء الله 50 درصد زندانیان محکوم از مرخصی نوروزی استفاده می کنند.

\n\n

مدیرکل زندان های بوشهر در ادامه از کاهش 18 درصدی ورودی به داخل زندان‌ها خبرداد وگفت: امسال هم کاهش ورودی به داخل زندان ها 18 درصد بوده است.

\n\n

وی در ادامه اضافه کرد: با اقدام خیرین، همت شورا و شهرداری بوشهر، ۲۲ نفر در آستانه سال جدید به جمع خانواده بازگشتند.این تعداد زندانی جرائم غیرعمد ۱۶ میلیارد ریال بدهی داشتند که ۹ میلیارد آن بخشید شد و با پرداخت بیش از ۳ میلیارد ریال به شاکیان، از زندان آزاد شدند.

\n\n

حیدری با بیان اینکه حرفه آموزی و اشتغال از اولویت خاصی برخوردار است اظهارکرد: 45 درصد زندانیان در زندانهای استان اشتغال به کار دارند و سعی شده با هزینه کرد مناسب و توسعه فیزیکی کارگاهها ، زمینه اشتغال تعداد بیشتری از زندانیان فراهم شود.

\n\n

وی افزود : ورود بخش های خصوصی در زمینه اشتغال و حرفه آموزی زندانیان ، علاوه بر پر کردن اوقات فراغت آنان ، زمینه اشتغال پس از آزادی آنان را نیز تا حد زیادی مرتفع می کند چرا که بخش های خصوصی با شناسایی افراد مستعد ، قطعا سعی در حفظ و نگهداری آنان را دارند که می تواند نقشی ارزنده در سلامت شخصی و خانوادگی آن فرد ایفا کند.

\n\n

مدیرکل زندان های بوشهر ادامه داد: تعیین میزان دستمزد روزانه جهت شاغلین در این کارگاه ، می تواند عاملی مهم جهت ترغیب افراد دیگر برای حضور در کارگاهها باشد.

\n\n

وی در ادامه  از صدور دفترچه بیمه سلامت زندانیان استان خبر داد و گفت: صدور و ثبت دفترچه بیمه سلامت و راه اندازی سیستم جامع درمان و ثبت اطلاعات بهداشت و درمان کلیه زندانیان استان بوشهرانجام گرفته است.

\n\n

حیدری افزود: زندانیان بوشهری در بخش تئاتر خیابانی برای سومین سال پیاپی موفق به راهیابی به جشنواره فجر شدند. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر