يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: شهردار برازجان گفت: این شهر برازجان آماده استقبال و پذیرایی مهمانان نوروزی است.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، سعید شمالی‌نژاد بعد از ظهر امروز در بازدید از اماکن گردشگری شهر برازجان با تبریک پیشاپیش سال 95 اظهار داشت: سال 94 سالی موفق برای شهر برازجان بود و چندین پروژه ارزشمند و حیاتی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.\n\nوی افزود: در سال 94 شاهد تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهری در برازجان بودیم و به فضل خدا در سال جدید نیز این مهم محقق خواهد شد.
کد خبر: ۲۰۶۷۵
شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۱

فکرشهر: شهردار برازجان گفت: این شهر برازجان آماده استقبال و پذیرایی مهمانان نوروزی است.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، سعید شمالی‌نژاد بعد از ظهر امروز در بازدید از اماکن گردشگری شهر برازجان با تبریک پیشاپیش سال 95 اظهار داشت: سال 94 سالی موفق برای شهر برازجان بود و چندین پروژه ارزشمند و حیاتی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

\n\n

وی افزود: در سال 94 شاهد تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهری در برازجان بودیم و به فضل خدا در سال جدید نیز این مهم محقق خواهد شد.

\n\n

شهردار برازجان خاطر نشان کرد: در سال 95 چندین پروژه مهم در شهر برازجان اجرایی و عملیاتی خواهد شد و امیدواریم با تأمین به موقع اعتبارات، شاهد تسریع در تکمیل این طرح‌ها و پروژه‌ها باشیم.

\n\n

شمالی‌نژاد با اشاره به حضور مهمانان نوروزی در شهر برازجان نیز تصریح کرد: شهر برازجان آماده استقبال و پذیرایی از مهمانان نوروزی و گردشگران عزیز بوده و امکانات و تجهیزات لازم برای مسافران مهیا شده است.

\n\n

وی ابراز داشت: نظارت بر اماکن گردشگری به منظور سرویس‌دهی مناسب به این عزیزان نیز از جمله برنامه‌هایی است که در تمام ایام تعطیلات نوروز تداوم خواهد داشت.

\n\n

شهردار برازجان افزود: تمام توان و ظرفیت موجود در شهر برازجان را برای جلب رضایت خاطر مهمانان نوروزی و گردشگران داخلی و خارجی به کار بسته‌ایم و اصناف مختلف نیز آماده ارائه خدمات بهینه به مسافران هستند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر