شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نمایش میدانی و آیینی 'نیمه ' جدیدترین اثر نمایشی گروه هنری ایلیا در آخرین شبهای سال 1394 با استقبال پرشور مردم گناوه به اجرا در آمد.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا، نویسنده و کارگردان این اثر درجمع خبرنگاران گفت: این نمایش که توسط گروه هنری ایلیا گناوه تولید شده در دونقطه شهر به مدت دو شب به اجرای عمومی در آمد و با استقبال پرشور مردم روبرو شد.\n\nمحمد مظفری افزود: دراین نمایش که براساس آیین های نمایشی کار و تلاش شکل گرفته بود آواها وحرکات ملوانان روی شناورهای دریایی بازسازی شده بود.
کد خبر: ۲۰۶۹۷
دوشنبه ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۶

فکرشهر: نمایش میدانی و آیینی 'نیمه ' جدیدترین اثر نمایشی گروه هنری ایلیا در آخرین شبهای سال 1394 با استقبال پرشور مردم گناوه به اجرا در آمد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا، نویسنده و کارگردان این اثر درجمع خبرنگاران گفت: این نمایش که توسط گروه هنری ایلیا گناوه تولید شده در دونقطه شهر به مدت دو شب به اجرای عمومی در آمد و با استقبال پرشور مردم روبرو شد.

\n\n

محمد مظفری افزود: دراین نمایش که براساس آیین های نمایشی کار و تلاش شکل گرفته بود آواها وحرکات ملوانان روی شناورهای دریایی بازسازی شده بود.

\n\n

\n\n

وی بیان کرد: این نمایش پیش از این به مناسبت روز بوشهر در بوستان شورا در شهر بوشهر نیز به اجرا درآمد که با استقبال خوبی روبرو شد.

\n\n

مظفری گفت: قرار است این نمایش در طول ایام نوروز و هفتم فروردین روز جهانی تئاتر نیز در گناوه و بوشهر به اجرا در آید.

\n\n

وی یادآورشد: بازیگران این نمایش روح الله پورقصاب،علی شریف، رضا رحمانی، اکبر بنیتمیمیان، صادق رجبی، حبیب قاسمی، علی سیفی و گروه موسیقی ایمان کشت ورز و حسین رئیسی و سرپرست گروه نیز صادق نیک پرست هستند.

\n\n

شهر ساحلی و گردشگری گناوه مرکز شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر