شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس اداره حفاظت محیط زیست گناوه گفت: یک دوستدار محیط زیست این شهرستان دو بهله بالابان (چرخ) از گونه های در حال انقراض را پیدا کرد.\n\nبه گزارش فکرشهر، محمد تولیده در گفت وگو با ایرنا افزود: این دوستدار محیط زیست این پرندگان را در مسیر جاده گناوه به گچساران حد فاصل روستای شول درکارتنی که فکر می کرد برای وسایل نقلیه مشکلی ایجاد می کند پیدا کرد.\n\nوی تصریح کرد: این پرنده ها بدلیل اینکه در وضعیت بدی نگهداری و حمل شده بودند در پا و بال های آنان آثار زخم مشاهده و پس از تحویل بلافاصله درمان شدند.
کد خبر: ۲۰۷۳۲
چهارشنبه ۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۲

فکرشهر: رئیس اداره حفاظت محیط زیست گناوه گفت: یک دوستدار محیط زیست این شهرستان دو بهله بالابان (چرخ) از گونه های در حال انقراض را پیدا کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، محمد تولیده در گفت وگو با ایرنا افزود: این دوستدار محیط زیست این پرندگان را در مسیر جاده گناوه به گچساران حد فاصل روستای شول درکارتنی که فکر می کرد برای وسایل نقلیه مشکلی ایجاد می کند پیدا کرد.

\n\n

وی تصریح کرد: این پرنده ها بدلیل اینکه در وضعیت بدی نگهداری و حمل شده بودند در پا و بال های آنان آثار زخم مشاهده و پس از تحویل بلافاصله درمان شدند.

\n\n

تولیده افزود: وضعیت پرندگان تاکنون خوب است ولی شرایط لازم برای رهاسازی را ندارند. 

\n\n

رئیس اداره حفاظت محیط زیست گناوه بیان کرد: این نوع پرنده در بین سودجویان تا حدود دو میلیارد و 500 میلیون ریال معامله می شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر