يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان جم با اشاره به اینکه این شهرستان امن‌ترین شهرستان استان بوشهر است، گفت: در سال ۹۴ در شهرستان جم ۲۶ درصد کاهش جرائم داشتیم.\n\nبه گزارش فکرشهر، روح الله گراوند در حاشیه بازدید از ایستگاه‌های نوروزی شهرستان جم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در ایام نوروز ۱۳ واحد گشتی و ۵ ایستگاه نوروزی در شهرستان جم فعال است.\n\nوی با بیان اینکه در روزهای اخیر مشکل امنیتی در شهرستان جم رخ نداده است، افزود: جم امن‌ترین شهرستان استان بوشهر است.
کد خبر: ۲۰۷۳۵
چهارشنبه ۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۸

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان جم با اشاره به اینکه این شهرستان امن‌ترین شهرستان استان بوشهر است، گفت: در سال ۹۴ در شهرستان جم ۲۶ درصد کاهش جرائم داشتیم.

\n\n

به گزارش فکرشهر، روح الله گراوند در حاشیه بازدید از ایستگاه‌های نوروزی شهرستان جم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در ایام نوروز ۱۳ واحد گشتی و ۵ ایستگاه نوروزی در شهرستان جم فعال است.

\n\n

وی با بیان اینکه در روزهای اخیر مشکل امنیتی در شهرستان جم رخ نداده است، افزود: جم امن‌ترین شهرستان استان بوشهر است.

\n\n

گراوند در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در زمینه عملکرد نیروی انتظامی جم در سال ۹۴ بیان داشت: در سال گذشته در شهرستان ۲۶ درصد کاهش جرائم وجود داشته است.

\n\n

وی گفت: میزان کشف جرائم در سال گذشته ۱۰۱ درصد بوده است.

\n\n

اخراج اتباع غیرمجاز خارجی ساکن جم

\n\n

فرمانده انتظامی جم حضور پرشمار اتباع غیرمجاز خارجی در شهرستان جم را تهدید بالقوه عنوان کرد و خاطرنشان کرد: در سال ۹۴ چهار برابر سال ۹۳ طرد اتباع غیرمجاز در شهرستان انجام شده است و تلاش می شود سال ۹۵ همه اتباغ غیرمجاز خارجی شهرستان جم جمع آوری و به کشورهای خود بازگردانده شوند.

\n\n

وی در بخش دیگر گفتگو، تکریم ارباب رجوع را از اولویت های نیروی انتظامی جم برشمرد و بیان داشت: بر اساس اعلام بازرسان فرماندهی انتظامی استان، در زمینه احساس امنیت شهروندان و همچنین میزان رضایتمندی مردم از نیروی انتظامی، جم در صدر شهرستان‌های استان بوده است.

\n\n

گراوند خاطرنشان کردک این موفقیت‌ها مدیون تعامل و همکاری قابل تقدیر امام جمعه جم، فرماندار شهرستان، دستگاه قضای جم و همه اعضای شورای تامین است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر