دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در فاصله تنها هشت هفته باقی مانده تا پایان لیگ دسته اول حمید درخشان سرمربی تیم خونه به خونه شد. تیم خونه به خونه بابل در حال حاضر با 51 امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارد و یکی از شانس های برتر برای صعود به لیگ برتر به حساب می آید. در چنین شرایطی مدیران تیم شمالی و برای 8 هفته مربی ای را برای تیم شان در نظر گرفته اند تا بتواند شرایط صعود به مرحله بعد را فراهم کند. این مربی کسی نیست جز حمید درخشان . مردی که همین دو سال قبل به پرسپولیس آمد این تیم را به خاک سیاه نشاند و در نهایت اخراج شد.\n\n
کد خبر: ۲۰۷۸۴
پنجشنبه ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۹

فکرشهر: در فاصله تنها هشت هفته باقی مانده تا پایان لیگ دسته اول حمید درخشان سرمربی تیم خونه به خونه شد. تیم خونه به خونه بابل در حال حاضر با 51 امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارد و یکی از شانس های برتر برای صعود به لیگ برتر به حساب می آید. در چنین شرایطی مدیران تیم شمالی و برای 8 هفته مربی ای را برای تیم شان در نظر گرفته اند تا بتواند شرایط صعود به مرحله بعد را فراهم کند. این مربی کسی نیست جز حمید درخشان . مردی که همین دو سال قبل به پرسپولیس آمد این تیم را به خاک سیاه نشاند و در نهایت اخراج شد.

\n\n

\n\n

به گزارش فکرشهر از عصرایران، اما آنچه در مورد دلیل اعتماد به حمید درخشان سوال ایجاد می کند،کارنامه اوست. سرمربی سابق پرسپولیس در 15 سال گذشته هیچ موفقیتی به دست نیاورده و هیچ سالی حتی موفق نشده مدیریت یک باشگاه را از خودش راضی نگه دارد. اودر تمام 15 سال گذشته یک قهرمانی با تیم نوجوانان دارد که به دلیل صغرسن گسترده در تیمش از ایران پس گرفته شد و آبرو ریزی اش برای ایران ماند ویک صعود به مرحله پلی آف لیگ برتر با هما که در نهایت به صعود هما هم منجر نشد.نکته مهم اینجاست که او در همه این سال ها و در زمانی که در لیگ یا لیگ دسته اول مربیگری کرده همیشه تیمش را با رتبه ای دورقمی به پایان مسابقات رسانده و البته هیچ وقت عملکردش طوری نبوده که مدیران تیم ها به او اطمینان کنند و یک سال دیگر قراردادش را تمدید کنند.

\n\n

\n\n

او هرچند در کارنامه اش 4 اخراج و یک سقوط به دست پایین تر دارد اما این تنها مساله تیم های درخشان نیست که همیشه تیم هایش به خاطر نحوه جذب بازیکنان عجیب و غریب با حاشیه هایی همراه بوده . حاشیه هایی که در شهرداری تبریز بود ، در شاهین بوشهر رسانه ای شد و در پرسپولیس هم وجود داشت. بااین همه تیم خونه به خونه بابل که یکی از شانس های اصلی صعود هم به حساب می آید به او سپرده شده است.

\n\n

خونه به خونه به لیگ برتر صعود می کند؟ کارنامه حمید درخشان که می گوید این اتفاق ممکن نیست اما به هرصورت بد نیست نهادهای نظارتی دیدارهای تیم خونه به خونه بابل را با نظارت بیشتری پی گیری کنند. مدیریتی که کار را به حمید درخشان می سپارد ، آن هم با فاصله کمی که این تیم از نظر امتیاز با دو تیم پایین دست دارد یا از صعود تیم اش با دلایل غیرفوتبالی مطمئن است یا اینکه تیمش را از سر راه آورده. حقیقت این است که حمید درخشان با کارنامه 15 سال اخیر به درد سرمربیگری هیچ تیمی نمی خورد مگر اینکه از گرفتن نتیجه تیم تان مطمئن باشید.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر