دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فرمانده انتظامی استان بوشهر خبر داد:
فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: مشاجره لفظی بین مرد 44 ساله و برادرزاده‌اش در یکی از روستاهای دیلم منجر به قتل شد...
کد خبر: ۲۰۸۰۸
جمعه ۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: مشاجره لفظی بین مرد 44 ساله و برادرزاده‌اش در یکی از روستاهای دیلم منجر به قتل شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان بوشهر، حیدر عباس‌زاده اظهار داشت: ساعت 16 جمعه پلیس از یک مورد تیرخوردگی منجر به قتل در بیمارستان دیلم مطلع شد و به بررسی موضوع پرداخت.

\n\n

وی افزود: در تحقیقات پلیسی مشخص شد فرد جان‌باخته به نام آرمین 18 ساله و ساکن گناوه است که از ناحیه سر و صورت با فاصله نزدیک مورد اصابت گلوله قرار گرفته است.

\n\n

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد:‌ در همین حین، مرد 44 ساله‌ای به هویت «ع»  که به طرز مشکوکی در بیمارستان رفت‌وآمد می‌کرد توسط پلیس دستگیر شد و در بازرسی از خودروی وی، یک قبضه اسلحه سوزنی کشف و متهم به کلانتری منتقل شد.

\n\n

عباس زاده با تشریح جزییات این خبر گفت: با ادامه تحقیقات در کلانتری متهم خود را عموی مقتول و ساکن گناوه معرفی کرد و ضمن اعتراف به قتل اظهار داشت که برای شکار به همراه مقتول با یک دستگاه خودرو به بیابان‌های اطراف دیلم آمدیم که پس از مشاجره و درگیری لفظی، به‌ طرف آرمین شلیک کردم.

\n\n

وی با ابراز تأسف شدید از داغدار شدن دو خانواده‌ای که با هم نسبت فامیلی نزدیک داشتند بر اثر این حادثه، اظهار داشت: عدم تحمل، صبر و بردباری در مشاجره و تصمیم‌گیری در هنگام عصبانیت عواقب جبران‌ناپذیری در پی دارد و به شهروندان توصیه می‌شود آستانه تحمل خود را بالا برده و در اختلافات از خود خویشتن‌داری به خرج دهند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر