شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: شهردار خارگ گفت: شهرداری خارگ برنامه‌های ویژه‌ای برای نوسازی بافت فرسوده در جزیره دارد.\n\nبه گزارش فکرشهر، احمد بارگاهی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: عملکرد شهر خارگ در حوزه نوسازی بافت‌های فرسوده در مقایسه با عملکرد استان بوشهر مطلوب بوده است.\n\nوی یادآور شد: اقدامات گسترده‌ای در شهر خارگ در این حوزه صورت گرفته اما نسبت به مأموریت‌ها و چشم‌انداز اهداف پیش رو فاصله نیز وجود دارد. در سال ۹۵ برنامه‌های مهمی در حوزه نوسازی در حوزه شهری داریم.
کد خبر: ۲۰۸۲۵
شنبه ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۵

فکرشهر: شهردار خارگ گفت: شهرداری خارگ برنامه‌های ویژه‌ای برای نوسازی بافت فرسوده در جزیره دارد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، احمد بارگاهی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: عملکرد شهر خارگ در حوزه نوسازی بافت‌های فرسوده در مقایسه با عملکرد استان بوشهر مطلوب بوده است.

\n\n

وی یادآور شد: اقدامات گسترده‌ای در شهر خارگ در این حوزه صورت گرفته اما نسبت به مأموریت‌ها و چشم‌انداز اهداف پیش رو فاصله نیز وجود دارد. در سال ۹۵ برنامه‌های مهمی در حوزه نوسازی در حوزه شهری داریم.

\n\n

شهردار خارگ خاطرنشان کرد: امروز مدیریت شهری در جزیره خارگ به نقطه‌ای از بلوغ تجربی و دانشی رسیده است که بتواند امکانات خود را تلفیق کند و  شهرداری با همکاری شورای شهر خارگ خود را موظف می‌داند که ریل گذاری و اقدامات لازم را برای انجام این هماهنگی‌ها به وجود آورد.

\n\n

بارگاهی افزود: موضع شهرداری خارگ در مواجهه با نوسازی بافت‌های فرسوده جزیره خارگ، موضع ترمیم، تلفیق، اعتلاف، همدلی و همراهی با نهادها و دستگاه‌های متولی و ذی مدخل در نوسازی است.

\n\n

شهردار خارگ تصریح کرد: مدیریت شهری بهترین متولی در زمینه نوسازی بافت‌های فرسوده است چرا که بیش از یک دهه با جنس مشکلات شهروندان به صورت چهره به چهره آشنا شده است، لذا می تواند کمک شایانی در اجرایی شدن برنامه های دولت در بحث سکونت‌گاه‌های غیر رسمی مانند کمپ‌های کارگری و .. داشته باشد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر