جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت:  دو هزار و 16 طرح عمرانی در استان بوشهر در حال اجرا است که برای اجرای این طرح‌ها580 میلیارد تومان سرمایه گذاری می‌شود.
کد خبر: ۲۰۸۳
جمعه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۶

فکرشهر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت:  دو هزار و 16 طرح عمرانی در استان بوشهر در حال اجرا است که برای اجرای این طرح‌ها580 میلیارد تومان سرمایه گذاری می‌شود.

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، شاپور رستمی در شورای فنی استان بوشهر با بیان اینکه  نظارت بر اجرای طرح‌های عمرانی امری ضروری است گفت: انتخاب پیمانکار برای اجرای طرح‌های عمرانی باید با بررسی سوابق اجرای و مشورت با مشاور طرح باشد و دستگاه های اجرایی که دفتر و بخش فنی ندارند نباید مجری پروژه‌های عمرانی شوند.
 
معاون امور عمرانی استانداربوشهر با اشاره به اینکه نظارت بر طرح‌های عمرانی باید در اولویت برنامه‌های دستگاه ها باشد تصریح کرد: پروژه آدینه جم که اکنون اجرا شده  مشکلات فنی و عمرانی دارد که باید این مهم مد نظر بنیاد مسکن که برای مقاوم سازی طرح انتخاب شده قرار بگیرد.
 
وی به ریزش ساختمان فرمانداری شهرستان دیر پرداخت و با بررسی اصول فنی این ساختمان گفت: دراین ساختمان استانداردهای مهندسی و فنی رعایت نشده که موجب تخریب طبقه فوقانی آن شد.
 
رستمی با اشاره به بازسازی امام زاده عبدالمهیمن بوشهر تاکید کرد: پیمانکار این طرح بدون توجه به اصول اولیه فنی مهندسی  وبه سبب نظارت نداشتن طرح، دچار مشکلات ساختمانی است و اکنون این بهسازی 35 درصد پیشرفت دارد که از ادامه  اجرای طرح جلوگیری شده است.
 
وی بر نظارت در اجرای طرح‌های عمرانی تاکید کرد و گفت: مشاور و مهندسین دستگاههای اجرایی باید برنامه‌زمان بندی در بازدید از طرح داشته باشند که پروژه با کیفیت به پیش برود.
 
معاو.ن امور عمرانی استاندار از اجرای دو هزار و 16 پروژه عمرانی در استان بوشهر خبرداد و گفت: این پروژه‌ها پیشرفت‌های متفاوتی دارند که طرح‌های با پیشرفت بالا امسال تکمیل می‌شود.
 
رستمی افزود: در اجرای این طرح‌های عمرانی 580 میلیارد  تومان سرمایه گذاری می‌شود.

وی با تاکید بر رعایت ایمنی و بهداشت در محیط کار خاطرنشان کرد: رعایت استانداردهای ایمنی و بهداشتی در محیط کار و زندگی از آسیب به خود و دیگران جلوگیری می کند که این شرایط توسط  پیمانکاران و مجریان طرح‌های عمرانی باید فراهم شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر