دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرعامل هلال‌احمر استان بوشهر گفت: در تعطیلات نوروز امسال، دو هزار و ۳۴۰ حادثه‌دیده از خدمات هلال احمر بوشهر بهره‌مند شدند\n\nبه گزارش فکرشهر، حسین درویشی در گفتگو مهر اظهار داشت: از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا پایان ششمین روز از فروردین ماه امسال ۱۷ مورد حادثه جاده‌ای در استان بوشهر به وقوع پیوست که ۵۳ نفر حادثه دیدند و ۵۰ نفر مصدوم شدند، ۲۱ نفرسرپایی درمان شدند و ۱۴ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.
کد خبر: ۲۰۸۳۵
يکشنبه ۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۰

فکرشهر: مدیرعامل هلال‌احمر استان بوشهر گفت: در تعطیلات نوروز امسال، دو هزار و ۳۴۰ حادثه‌دیده از خدمات هلال احمر بوشهر بهره‌مند شدند

\n\n

به گزارش فکرشهر، حسین درویشی در گفتگو مهر اظهار داشت: از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا پایان ششمین روز از فروردین ماه امسال ۱۷ مورد حادثه جاده‌ای در استان بوشهر به وقوع پیوست که ۵۳ نفر حادثه دیدند و ۵۰ نفر مصدوم شدند، ۲۱ نفرسرپایی درمان شدند و ۱۴ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

\n\n

وی همچنین به وقوع ۱۲ حادثه دریایی طی این مدت در استان بوشهر اشاره کرد و افزود: در این حوادث ۷۱ نفر دچار حادثه شدند که با اقدام نیروهای هلال احمر نجات یافتند که از این تعداد ۱۹ نفر مصدوم شدند.

\n\n

مدیرعامل هلال‌احمر استان بوشهر از ارائه ۶۳ مورد خدمات حضوری توسط هلال احمر خبر داد و بیان کرد: دو هزار و ۲۰۷ نفر حادثه دیده بودند که دو هزار و ۲۰۶ نفر نجات یافتند و در مجموع از ۸۴۴ نفر مصدوم، ۸۲۶ نفر به صورت سرپایی درمان شدند و ۴ نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند و هزار و ۱۶۶ نفر اسکان داده شدند.

\n\n

اجرای ۱۰۰ عملیات توسط هلال احمر

\n\n

وی با اشاره به وقوع هفت حادثه شهری طی این مدت، اضافه کرد: هشت نفر حادثه دیدند، شش نفر نجات یافتند و پنج نفر مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شدند.

\n\n

درویشی جمع کل حوادث را ۱۰۰ مورد عملیاتی عنوان کرد و ادامه داد: دو هزار و ۳۴۰ نفر حادثه دیدند که تعداد نجات‌یافتگان دو هزار و ۳۳۴ نفر بود، ۹۱۹ نفر مصدوم شدند و ۲۳ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند، خدمات سرپایی به ۸۶۷ نفر ارائه شد و هزار و ۱۶۶ نفر اسکان داده شدند.

\n\n

وی افزود: در استان بوشهر ۱۴۱ تیم عملیاتی با ۴۷۳ نیرو شامل ۱۱ پرستار، ۲۷۸ نجات‌گر، ۱۸۴ امدادگر فعالیت دارند که با شش آمبولانس، شش قایق، شش خودرو نجات و یک ست هیدرولیک خدمات‌دهی می‌کنند.

\n\n

ارائه خدمات هلال احمر به ۸۷ هزار نفر

\n\n

مدیرعامل هلال‌احمر استان بوشهر با اشاره به فعالیت شش پزشک و ۸۹ پیراپزشک، خاطرنشان کرد: ۶۲۵ خواهر و ۵۹۵ برادر از جوانان جمعیت هلال احمر نیز در این ایام خدمات‌دهی می‌کنند.

\n\n

وی با اشاره به اینکه در مجموع خدمات هلال احمر به ۸۷ هزار و ۱۶۵نفر از مسافران نوروزی ارائه شده است، گفت: تست قندخون و فشار خون برای ۱۷ هزار و ۷۴۹ نفر انجام شده است.

\n\n

درویشی در پایان از ارائه خدمات فضای دوست‌دار کودک به دو هزار و ۹۳۷ نفر، برگزاری نماز برای هفت هزار و ۸۲۱ نفر و توزیع نقشه و بروشور برای بیش از ۴۶ هزار نفر خبر داد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر