دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس جمعیت هلال احمر گناوه گفت: دو سانحه رانندگی شنبه شب و بامداد روز جاری در محور گناوه به دیلم رخ داد که شش مصدوم برجای گذاشت.\n\nبه گزارش فکرشهر، عبدالعلی صیادی در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: در یکی از این تصادف ها بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو سواری پراید با یک دستگاه تویوتا پنج مصدوم و به بیمارستان این شهرستان منتقل شدند.\n\nرئیس جمعیت هلال احمر گناوه گفت: در سانحه دیگری نیز یک دستگاه تریلر کانتینربر ساعت 4:30 دقیقه بامداد روز جاری در محور گناوه به دیلم حد فاصل روستای چاهک واژگون شد.
کد خبر: ۲۰۸۵۷
يکشنبه ۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۳

فکرشهر: رئیس جمعیت هلال احمر گناوه گفت: دو سانحه رانندگی شنبه شب و بامداد روز جاری در محور گناوه به دیلم رخ داد که شش مصدوم برجای گذاشت.

\n\n

به گزارش فکرشهر، عبدالعلی صیادی در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: در یکی از این تصادف ها بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو سواری پراید با یک دستگاه تویوتا پنج مصدوم و به بیمارستان این شهرستان منتقل شدند.

\n\n

رئیس جمعیت هلال احمر گناوه گفت: در سانحه دیگری نیز یک دستگاه تریلر کانتینربر ساعت 4:30 دقیقه بامداد روز جاری در محور گناوه به دیلم حد فاصل روستای چاهک واژگون شد.

\n\n

وی بیان کرد: سرنشین تریلر پس از رهاسازی ازسوی نیروهای نجاتگر این جمعیت توسط اورژانس به بیمارستان انتقال یافت.

\n\n

جاده گناوه به دیلم از راههای ارتباطی پرتردد و حادثه خیز شمالی استان بوشهر است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر