شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه بوشهر گفت:روز هفتم فروردین ماه دو میلیون و 254هزار لیتر بنزین در جایگاه های عرضه فروخته شد که این رقم در تاریخ بوشهر رکورد جدیدی را ثبت کرد.\n\nبه گزارش فکرشهر، مهرداد بیوکی درگفت وگو با ایرنا افزود: پیش از این بیشترین مصرف روزانه بنزین تا دو میلیون لیتر در روز در استان بوشهر ثبت شده بود.\n\nوی یادآورشد: از 27 فروردین ماه پارسال تا هفتم اسفند در مجموع 18میلیون و 686 هزار لیتر بنزین در استان بوشهر مصرف شده است.\n\nاین مقام مسئول تصریح کرد: پارسال در مدت یادشده 16میلیون و 367هزار لیتر بنزین مصرف شده بود.
کد خبر: ۲۰۸۶۱
يکشنبه ۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۵

فکرشهر: رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه بوشهر گفت:روز هفتم فروردین ماه دو میلیون و 254هزار لیتر بنزین در جایگاه های عرضه فروخته شد که این رقم در تاریخ بوشهر رکورد جدیدی را ثبت کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مهرداد بیوکی درگفت وگو با ایرنا افزود: پیش از این بیشترین مصرف روزانه بنزین تا دو میلیون لیتر در روز در استان بوشهر ثبت شده بود.

\n\n

وی یادآورشد: از 27 فروردین ماه پارسال تا هفتم اسفند در مجموع 18میلیون و 686 هزار لیتر بنزین در استان بوشهر مصرف شده است.

\n\n

این مقام مسئول تصریح کرد: پارسال در مدت یادشده 16میلیون و 367هزار لیتر بنزین مصرف شده بود.

\n\n

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه بوشهر اضافه کرد: در استان بوشهر 60جایگاه عرضه فراروده های نفتی وجود دارد .

\n\n

بیوکی گفت: همچنین در مدت یادشده روزانه 190هزار متر مکعب گاز سی ان جی نیز در استان بوشهر مصرف شده است.

\n\n

وی اظهارداشت: در این استان 34جایگاه عرضه سی ان جی وجود دارد.

\n\n

بیوکی گفت: با تهمیدهای انجام شده در زمینه تامین بنزین و سی ان جی مورد نیاز مسافران و مردم استان بوشهر در ایام نوروز مشکلی وجود ندارد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر