دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: مردم در روز طبیعت مراقبت بیشتری از محیط زیست داشته باشند.\n\nبه گزارش فکرشهر، حسین دلشب اظهار داشت: ۱۳ فروردین‌ماه روز طبیعت نام‌گذاری شده است و بسیاری از مردم در این روز به دامن طبیعت می‌روند و آخرین روز تعطلات نوروزی خود را در طبیعت سپری می‌کنند.\n\nوی به مهر گفت: حضور در دل طبیعت از اهمیت و ارزش بسیار زیادی برخوردار است و در ایجاد نشاط و شادابی و افزایش انرژی افراد برای حضور در محل کار و آغاز فعالیت‌ها نقش مهمی دارد.
کد خبر: ۲۰۸۹۲
دوشنبه ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷

فکرشهر: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: مردم در روز طبیعت مراقبت بیشتری از محیط زیست داشته باشند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حسین دلشب اظهار داشت: ۱۳ فروردین‌ماه روز طبیعت نام‌گذاری شده است و بسیاری از مردم در این روز به دامن طبیعت می‌روند و آخرین روز تعطلات نوروزی خود را در طبیعت سپری می‌کنند.

\n\n

وی به مهر گفت: حضور در دل طبیعت از اهمیت و ارزش بسیار زیادی برخوردار است و در ایجاد نشاط و شادابی و افزایش انرژی افراد برای حضور در محل کار و آغاز فعالیت‌ها نقش مهمی دارد.

\n\n

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر با تاکید بر لزوم توجه ویژه به طبیعت توسط همه مردم، خاطرنشان کرد: از همه مردم می‌خواهیم که در روز طبیعت توجه بیشتری به طبیعت و محیط زیست داشته باشند.

\n\n

وی خواستار رعایت ملاحظات محیط زیستی در حفظ و حراست طبیعت و محیط زیست شد و اضافه کرد: هم‌اکنون فصل گلدهی گیاهان است و مردم باید محلی را برای اسکان خود انتخاب کنند که کمترین آسیب را به گیاهان بزند.

\n\n

دلشب با تاکید بر لزوم رعایت اخلاق طبیعت‌گردی توسط مردم، بیان کرد: مردم سعی کنند غذاهای خود را به گونه‌ای انتخاب کنند که نیازی به آتش نداشته باشد و در صورت نیاز به آتش نیز از ذغال و یا گاز استفاده کنند.

\n\n

وی با تاکید بر اینکه نباید در نزدیکی درختان آتش روشن شود، تصریح کرد: مردم از شکستن شاخه‌های درختان پرهیز کنند و در صورتی که آتش برپا کرده‌اند حتما آن را خاموش کنند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر