شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مسئول بسیج سازندگی سپاه امام صادق استان بوشهر گفت: در ایام نوروز، ۹ گروه جهادی در نقاط محروم استان بوشهر خدمات‌دهی می‌کنند.\n\nبه گزارش فکرشهر از مهر، ذوالفقار عباسی‌فر در بازدید از کارگاه‌های جهادی استان بوشهر اظهار داشت: اردوهای جهادی برای ارائه خدمات به مناطق محروم استان بوشهر از ۲۳ اسفندماه سال گذشته آغاز شده است و تا ۲۵ فروردین‌ماه امسال نیز ادامه خواهد داشت.\n\nوی به فعالیت ۹ گروه جهادی در نقاط محروم استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: ۱۰۰ نفر در قالب این گروه‌ها در حال فعالیت هستند که شاهد ارائه خدمات بسیار خوبی از سوی این گروه‌ها هستیم.
کد خبر: ۲۰۹۰۵
دوشنبه ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳

فکرشهر: مسئول بسیج سازندگی سپاه امام صادق استان بوشهر گفت: در ایام نوروز، ۹ گروه جهادی در نقاط محروم استان بوشهر خدمات‌دهی می‌کنند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از مهر، ذوالفقار عباسی‌فر در بازدید از کارگاه‌های جهادی استان بوشهر اظهار داشت: اردوهای جهادی برای ارائه خدمات به مناطق محروم استان بوشهر از ۲۳ اسفندماه سال گذشته آغاز شده است و تا ۲۵ فروردین‌ماه امسال نیز ادامه خواهد داشت.

\n\n

وی به فعالیت ۹ گروه جهادی در نقاط محروم استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: ۱۰۰ نفر در قالب این گروه‌ها در حال فعالیت هستند که شاهد ارائه خدمات بسیار خوبی از سوی این گروه‌ها هستیم.

\n\n

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام صادق استان بوشهر اضافه کرد: اعزام گروهای جهادی به روستاها و مناطق کم برخوردار استان با همکاری اقشار مختلف بسیج از جمله بسیج دانشجویی، بسیج دانش‌آموزی، بسیج محلات و بسیج جامعه پزشکی انجام می‌شود.

\n\n

وی با اشاره به استفاده از توانمندی‌های علمی و تخصصی جهادگران در این اردوها، افزود: حضور این گروه‌ها دارای برکات و ارزش بسیار زیادی در این مناطق بوده است.

\n\n

عباسی‌فر گفت: گروه‌های جهادی علاوه بر فعالیت‌های تخصصی، افکار عمومی را نسبت به اهمیت اقتصاد درون‌زا متناسب با شرایط بومی و اقلیمی استان برای تحقق گفتمان اقتصاد مقاومتی آگاه می‌کنند.

\n\n

\n\n

رئیس بسیج دانشجویی استان بوشهر نیز اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی به عنوان یکی از رویکردهای بسیار مهم در اجرای برنامه‌های جهادی مد نظر است و در این راستا برنامه‌ریزی گسترده‌ای صورت گرفته است.

\n\n

رضا آبشیرینی خاطرنشان کرد: حضور گروه‌های جهادی در مناطق کم برخوردار دارای بازخورد بسیار خوبی بوده است و شاهد آثار و برکات بی‌شمار آن هستیم.

\n\n

وی ادامه داد: دانشجویان بسیجی از دانشگاه‌های مختلف استان همواره حضوری گسترده در اردوهای جهادی و خدمت‌رسانی به مناطق محروم و کم‌برخوردار استان بوشهر داشته‌اند.

\n\n

\n\n

رئیس دانشگاه عملی کاربردی استان بوشهر نیز در این بازدید اظهار داشت: اجرای برنامه اردوهای جهادی دارای اهمیت بسیار زیادی است و هر ساله شاهد برگزاری باشکوه‌تر این برنامه‌ها هستیم.

\n\n

فضل‌الله لک با اشاره به حضور دانشجویان در مناطق محروم، خاطرنشان کرد: دانشجویان دانشگاه عملی کاربردی استان بوشهر با عنوان گروه جهادی افسران ولایت به مدت ۱۰ روز از دوم تا ۱۲ فروردین اسال فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

\n\n

وی اضافه کرد: دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی، فعالیت‌های جهادی را در بخش‌های فرهنگی، آموزشی، بهداشتی، درمانی و عمرانی در منطقه امامزاده محمد فیروز شاه‌پسرمرد شهرستان دشتستان ارائه می‌کنند.

\n\n

رئیس دانشگاه عملی کاربردی استان بوشهر یکی از ویژگی‌های برگزاری این برنامه‌ها را تقویت روحیه جهادی در بین دانشجویان عنوان کرد و افزود: افزایش روحیه جهادی بین اهالی روستا از دیگر برکات این اردوها است.

\n\n

\n\n

مسئول گروه جهادی افسران ولایت دانشگاه علمی کاربردی بوشهر نیز در این آئین اظهار داشت: اقدامات مهمی در این روستا صورت گرفته است که می‌توان به اجرای برنامه‌های فرهنگی و دینی، برگزاری کلاس‌های آموزشی، خدمات سلامت و فعالیت‌های عمرانی اشاره کرد.

\n\n

حجت پارمان از برگزاری كلاس‌های آموزشی در روستای شاه پسرمرد خبر داد و افزود: آموزش سفال‌گری، خیاطی، قرآن، قصه‌گویی كودكان، روبان دوزی، هویه‌كاری، چرم‌دوزی و آموزش احكام در دو مقطع کودکان و بزرگسالان برگزار شد.

\n\n

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه، خیمه‌های معرفت‌شناسی، نماز جماعات، ادعیه خوانی و مراسمات مذهبی، اضافه کرد: خدمت‌رسانی در عرصه بهداشتی و درمانی و فعالیت‌های عمرانی از دیگر برنامه‌های ما در روستای شاه‌پسر مرد و روستای گشی بوده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر