شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: غلامحسین دریانورد نویسنده و پژوهشگر بندر گناوه در ابتکاری جالب میان مسافران نوروزی کتاب ' نامه گناوه' را بصورت رایگان توزیع کرد.\n\nبه گزارش فکرشهر، این نویسنده در گفت وگو با ایرنا، هدف از این اقدام را اشاعه و نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتابخوانی درمیان مردم و بویژه میهمانان نوروزی عنوان کرد و افزود: این کتاب ها را از سوی موسسه انتشارات دریانورد به عنوان عیدی به مسافران اهدا کردم تا توانسته باشم هم سهمی در معرفی این بندر و هم ترویج مطالعه بین خانواده ها داشته باشم.
کد خبر: ۲۰۹۲۱
سه‌شنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۳

فکرشهر: غلامحسین دریانورد نویسنده و پژوهشگر بندر گناوه در ابتکاری جالب میان مسافران نوروزی کتاب ' نامه گناوه' را بصورت رایگان توزیع کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، این نویسنده در گفت وگو با ایرنا، هدف از این اقدام را اشاعه و نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتابخوانی درمیان مردم و بویژه میهمانان نوروزی عنوان کرد و افزود: این کتاب ها را از سوی موسسه انتشارات دریانورد به عنوان عیدی به مسافران اهدا کردم تا توانسته باشم هم سهمی در معرفی این بندر و هم ترویج مطالعه بین خانواده ها داشته باشم.

\n\n

\n\n

وی اضافه کرد: بمناسبت گرامیداشت روز جهانی تئاتر نیز به همت انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر و گناوه 300 جلد کتاب تخصصی تئاتر به افراد شرکت کننده در گرامیداشت این روز بصورت رایگان اهدا شد.

\n\n

دریانورد بیان کرد: این برنامه در اسکله صیادی این بندر همزمان با اجرای نمایش گروه ایلیا بر عرشه یک فروند شناور باری روی آبهای ساحلی خلیج فارس انجام که با استقبال پرشور میهمانان نوروزی روبرو شد.

\n\n

وی گفت: در آیین جشن فرهنگ نیز که پیش از تعطیلات نوروز دراین بندر برگزارشد، 200 جلد کتاب به عنوان عیدانه ازطرف انتشارات دریانورد به شرکت کنندگان بصورت رایگان اهدا شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر