دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
رئيس پليس آگاهي استان بوشهر خبرداد:
فکرشهر: رئيس پليس آگاهي استان بوشهر از دستگيري يک زن با هفت فقره کلاهبرداري به مبلغ دو ميليارد ريال در استان به بهانه اخذ وام به نيازمندان خبر داد...
کد خبر: ۲۰۹۵۰
چهارشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۵:۲۷

فکرشهر: رئيس پليس آگاهي استان بوشهر از دستگيري يک زن با هفت فقره کلاهبرداري به مبلغ دو ميليارد ريال در استان به بهانه اخذ وام به نيازمندان خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سرهنگ " فرج شجاعي " اظهار داشت: در پي شکايت چند نفر از مالباختگان مبني بر اينکه خانمي به نام "ز – ص" خود را مداح اهل بيت و برگزار کننده مراسم هاي مذهبي معرفي کرده و با شرکت در مراسم هاي مذهبي پس از شناسايي افرادي که نياز مالي داشته اند اقدام به کلاهبرداري کرده است، رسيدگي اين موضوع در دستور کار ماموران انتظامي بوشهر قرار گرفت.

\n\n

وي افزود: اين فرد با جلب اعتماد افراد نيازمند با اين شگرد که داراي وام کم بهره بهزيستي و کميته امداد به مبلغ 500 ميليون ريال با بهره چهار درصد است اشخاص را اغفال کرده و پس از اخذ مبالغي از هفت ميليون تومان تا 30 ميليون تومان ،وعده دريافت وام خود به نام آنان را داده و پس از اخذ وجه از محل متواري شده است.

\n\n

\n\n

سرهنگ شجاعي به پايگاه خبري پليس گفت: پس از انجام تحقيقات جامع پيرامون موضوع و اطمينان از صحت آن توسط کارشناسان پليس آگاهي با هماهنگي مراجع قضائي تعدادي از مالباختگان شناسايي و از آنان تحقيق شد که همگي اظهار داشتند اين خانم با وعده وام 500 ميليون ريالي با بهره چهار درصد ، مبالغي را از افراد دريافت کرده و سپس به بهانه اينکه مي بايست کارهاي انتقال وام از خود به متقاضيان را در بانک انجام دهد اقدام به خريد زمان براي خود کرده و در اين فاصله مجددا نسبت به اغفال شخص ديگري اقدام مي کرد.

\n\n

رئيس پليس آگاهي استان عنوان کرد: پس از انجام هماهنگي لازم با مراجع قضائي ،ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداري با انجام اقدامات اطلاعاتي متهم در محل سکونتش واقع در شهر" عالي شهر" بوشهر شناسايي و دستگير کردند.

\n\n

سرهنگ شجاعي گفت : در تحقيقات از متهم ، وي تمام اتهام هاي وارده را پذيرفته و به کلاهبرداري از هفت نفر با مبلغي بالغ بر دو ميليارد ريال اعتراف کرد، که پس از تکميل تحقيقات ، پرونده به همراه شکات به دادسرا ارسال و متهم روانه زندان شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر