يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فروزانی با اشاره به اینکه گردشگران بیشتر در 4 شهرستان استان بوشهر اقامت کردند گفت: بر اساس ارزیابی‌های انجام گرفته گردشگران به ترتیب در شهرستان‌های گناوه، بوشهر...
کد خبر: ۲۱۰۲۵
شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۲:۵۶

فکرشهر: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: در ایام تعطیلات نوروز ۷ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر شب گردشگر در کمپینگ‌ها، هتل‌ها، مدارس و اقامتگاه بوم گردی استان بوشهر اقامت کردند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، محمدابراهیم فروزانی این خبر را در گفتگو با تسنیم بیان کرد و اظهار داشت: مقصد بیشتر گردشگرانی که مناطق جنوب برای سفر در ایام نوروز انتخاب کرده‌اند شهرهای مختلف استان بوشهر بود.

\n\n

وی تصریح کرد: برای خدمات مطلوب به گردشگران نوروزی کمیته‌های 10 گانه در حوزه‌های مختلف بصورت تخصصی فعال شد که با تمهیدات انجام شده، بیشتر گردشگران از ارائه خدمات ارائه شده در بخش‌های مختلف رضایت داشتند.

\n\n

مدیرکل میراث فرهنگی استان بوشهر افزود: در ایام تعطیلات نوروز 7 میلیون و 100 هزار نفر شب گردشگر در کمپینگ‌ها، هتل‌ها، مدارس و اقامتگاه بوم گردی استان بوشهر اقامت کردند.

\n\n

بیشترین اقامت گردشگران مربوط به گناوه بود

\n\n

فروزانی با اشاره به اینکه گردشگران بیشتر در 4 شهرستان استان بوشهر اقامت کردند گفت: بر اساس ارزیابی‌های انجام گرفته گردشگران به ترتیب در شهرستان‌های گناوه، بوشهر، کنگان و دشتستان بیشترین حضور و اقامت داشته‌اند.

\n\n

وی با اشاره به افزایش اقامت 12 درصدی گردشگران نوروزی در استان بوشهر بیان کرد: در نوروز سال قبل شش میلیون و 200 نفر شب در استان بوشهر اقامت داشتند که نوروز امسال این رقم افزایش 12 درصدی (7 میلیون و 100 هزار نفر شب اقامت) داشت.

\n\n

مدیرکل میراث فرهنگی استان بوشهر، سواحل خلیج فارس، آثار باستانی، مجتمع‌های تجاری، بافت تاریخی بوشهر و بوستان‌های جنگلی بیشترین بازدید گردشگران ثبت شده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر