يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر/ ارسالی خوانندگان؛
فکرشهر: یکی از کاربران پایگاه خبری تحلیلی فکرشهر با ارسال نامه ای به این پایگاه خبری از بی مدیریتی اداره ی آب و فاضلاب روستایی استان و بخشدار ومسئولین بخش بوشکان در دشتستان گلایه کرده است...
کد خبر: ۲۱۰۳۵
شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲

فکرشهر: یکی از کاربران پایگاه خبری تحلیلی فکرشهر با ارسال نامه ای به این پایگاه خبری از بی مدیریتی اداره ی آب و فاضلاب روستایی استان و بخشدار ومسئولین بخش بوشکان در دشتستان گلایه کرده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، این شهروند که خواست نامش محفوظ بماند، در بخشی از نامه ی خود آورده است:

\n\n

امسال فرصتی دست داد تا برای گذران روزهای پایان تعطیلات به منطقه ی بوشکان و روستای شاهیجان برویم تا هم از طبیعت استفاده کنیم و هم سیزده را بدر کرده باشیم اما سفر با بی درایتی اب روستایی استان و بخشدار و شاید هم دهیار منطقه ساعات تلخی را برایمان ایجاد کرد.

\n\n

ما که برای راحتی بچه ها و پیران همراهمان و نزدیکی به سرویس بهداشتی و مسجد، در پارک این روستا اقامت کرده بودیم، غروب 12 فروردین برای وضو گرفتن به سرویس بهداشتی پارکرفتیم که دیدیم آب ندارد، از ان جا به مسجد رفتیم که دیدیم آنجا هم آب ندارد، ماندیم کلافه که چه کنیم؟ با هزار زحمت آب پیدا کردیم و وضو گرفتیم. موقع نماز، مسئول مسجد روستا را دیدیم و از او پرسیدیم که قضیه چیست که جواب داد در ده روز اخیر آب روستا از غروب خورشید تا طلوع آفتاب قطع می شود!! و منبع آب مسجد هم کوچک است و اب ذخیره اش زود تمام می شود.

\n\n

فکرش را بکنید صدها نفر مسافر در یک روستا بدون آب آن هم در ایام تعطیلات نوروز و به خصوص 12 و 13 فروردین که مردم معمولا تا صبح بیدارند تا از طبیعت و تعطیلاتشان استفاده کنند. چه کسی مسئول قطع آب در غروب خورشید تا طلوع خورشید در یک محل اقامتی گردشگری است؟! یعنی اداره ی آب به فکرش نرسید که کارش اشتباه است؟ خود مسئولین سفر نمی روند؟ یا شاید هم از ما بهتران باشند و ... .

\n\n

این که ما چگونه شب را با وجود پیران و بچه ها صبح کردیم و بالاخره سیزده مان را بدر کردیم بماند، اما آن چه در این ماجرا دیدیم، بی فکری و بی مسئولیتی مسئولین آب روستایی استان و مسئولین بخش و روستا بود که مردم را در این تعطیلات و در حالی که مقصد اغلب هم استانی ها برای سیزده بدر منطقه ارم و بوشکان و این روستا برای روزهای آخر تعطیلات بوده، کلافه کرد و البته گلایه مند و شاکی! این که مردم بدون آب، چگونه بهداشت را رعایت کردند؟ اصلا رعایت کردند یا نه؟ حلال و حرام انجام شد یا نه؟ نماز بسیاری بی وضو و طهارت انجام شد و ده ها مورد دیگر بماند به پاسخگویی مسئولین مربوطه در آن دنیا... چون که قطعا کسی در این دنیا پاسخگوی بی کفایتی خودش نیست.

\n\n

نام محفوظ

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر