دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس اردوگاه حرفه آموزی استان بوشهر گفت: با هماهنگی بعمل آمده یک روز به ملاقات تمامی مددجویان متقاضی اختصاص داده شد و خانواده های آنان در اردوگاه حاضر و با زندانیان خود دیدار نمودند .\n\nبه گزارش فکرشهر از خبرآنلاین،در ایام نوروز اردوگاه  حرفه آموزی به تمام مددجویان متقاضی ملاقات با خانواده خود ملاقات حضوری و کابین اعطا نمود.
کد خبر: ۲۱۰۳۸
شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲

فکرشهر: رییس اردوگاه حرفه آموزی استان بوشهر گفت: با هماهنگی بعمل آمده یک روز به ملاقات تمامی مددجویان متقاضی اختصاص داده شد و خانواده های آنان در اردوگاه حاضر و با زندانیان خود دیدار نمودند .

\n\n

به گزارش فکرشهر از خبرآنلاین،در ایام نوروز اردوگاه  حرفه آموزی به تمام مددجویان متقاضی ملاقات با خانواده خود ملاقات حضوری و کابین اعطا نمود.

\n\n

 رییس اردوگاه با اشاره به ایین مطلب ابراز داشت:" آغاز سال نو باید همراه با انگیزه و نشاطی مضاعف باشد و خصوصا جهت مددجویان و خانواده های آنان که متحمل دوری از یکدیگر هستند و طبیعتا از نظر روحی و روانی مشکلاتی دارند اهمیت بیشتری می یابد.

\n\n

\n\n

وی افزود : با هماهنگی بعمل آمده یک روز به ملاقات تمامی مددجویان متقاضی اختصاص داده شد و خانواده های آنان در اردوگاه حاضر و با زندانیان خود دیدار نمودند .

\n\n

اجرای برنامه های فرهنگی مختلف در زندان های استان بوشهر

\n\n

مسئول واحد سلامت اردوگاه نیز اظهار داشت: در ایام نوروز برنامه های فرهنگی از جمله برگزاری جشن سال نو و سفره هفت سین در روز اول تحویل سال جهت مددجویان و سربازان وظیفه برگزار گردید.

\n\n

احمدی خرم افزود: برگزاری کلاسهای انجمن معتادان گمنام،کلاسهای قران و برنامه های ورزشی بندها از دیگر برنامه های فرهنگی این ایام بود.

\n\n

 مسئول واحد سلامت اردوگاه خاطر نشان کرد: حدود ۴۰ فیلم سینمایی در این ایام برای مددجویان و سربازان وظیفه پخش شد که مورد استقبال مجموعه قرار گرفت.

\n\n

وی افزود: برگزاری مسابقات والیبال میان اندرزگاه های اردوگاه و همینطور تیم کارکنان هم از دیگر برنامه های ورزشی این روزها به شمار می رفت که نقش مهمی در تقویت روحیه آنان داشت.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر