سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: افزایش 12 درصدی سفر به استان بوشهربه گزارش خبرگزاری صداوسیما، دبیر اجرایی خدمات سفر استان بوشهر گفت: دراین مدت 7 میلیون و 100 هزار نفر شب‌ اقامت در استان ثبت شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، محمدابراهیم فروزانی همچنین از افزایش نزدیک به 12 درصدی آمار ورود گردشگر به شهرهای مختلف استان بوشهر نسبت به طرح نوروزی 94 خبر داد و افزود: برای اعلام آمار نهایی باید تا 15 فروردین صبر کرد.
کد خبر: ۲۱۰۳۹
شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳

فکرشهر: افزایش 12 درصدی سفر به استان بوشهربه گزارش خبرگزاری صداوسیما، دبیر اجرایی خدمات سفر استان بوشهر گفت: دراین مدت 7 میلیون و 100 هزار نفر شب‌ اقامت در استان ثبت شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، محمدابراهیم فروزانی همچنین از افزایش نزدیک به 12 درصدی آمار ورود گردشگر به شهرهای مختلف استان بوشهر نسبت به طرح نوروزی 94 خبر داد و افزود: برای اعلام آمار نهایی باید تا 15 فروردین صبر کرد.

\n\n

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بوشهر اضافه کرد: گناوه مقصد بیشترین گردشگرانی بود که نوروز امسال به این استان سفر کردند و پس از آن شهرستان‌های بوشهر، کنگان، دشتستان و تنگستان بیش از دیگر مناطق پذیرای میهمانان نوروزی بودند.

\n\n

دبیرخانه‌ اجرایی خدمات سفر این آمار را از میزان رفت‌وآمد خودروها در جاده‌های ورودی و خروجی استان، هتل‌ها، متل‌ها، مسافرخانه‌ها، مراکز اقامت موقت و شمارش چادرها در شهرها و روستاها به‌دست آورده است.

\n\n

فروزانی همچنین با توجه به افزایش سالانه ورود گردشگران نورزی به استان بوشهر، گردشگری را صنعتی میان‌بخشی دانست که از شهروندان تا مسئولان اجرایی و ارشد استان در آن نقش دارند و برای توسعه آن باید همه اقدام و عمل کنند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر