سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان بوشهر گفت: درتعطیلات نوروزی 95 در این استان 51 نفر در براثر حوادث مختلف جان خود را از دست دادند.\n\nبه گزارش فکرشهر، دکتر عبدالکریم دادجو روز یکشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: اورژانس استان بوشهر در طول این تعطیلات سه هزار و 806 ماموریت انجام داد که از این شمار 578 ماموریت مرتبط با تصادفات و مابقی در ارتباط با امور غیر از تصادفات جاده ای بود.\n\nوی بیان کرد: شمار فوتی های سوانح جاده ای استان بوشهر درتعطیلات نوروز امسال 16 نفر و غیرتصادفی 35 نفر گزارش شده است.
کد خبر: ۲۱۰۷۴
يکشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷

فکرشهر: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان بوشهر گفت: درتعطیلات نوروزی 95 در این استان 51 نفر در براثر حوادث مختلف جان خود را از دست دادند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، دکتر عبدالکریم دادجو روز یکشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: اورژانس استان بوشهر در طول این تعطیلات سه هزار و 806 ماموریت انجام داد که از این شمار 578 ماموریت مرتبط با تصادفات و مابقی در ارتباط با امور غیر از تصادفات جاده ای بود.

\n\n

وی بیان کرد: شمار فوتی های سوانح جاده ای استان بوشهر درتعطیلات نوروز امسال 16 نفر و غیرتصادفی 35 نفر گزارش شده است.

\n\n

دادجو گفت: ماموریت اورژانس در ایام نوروز محدود به 26 اسفند سال گذشته تا ساعت هشت صبح امروز 15 اسفند سال جاری بود که در این مدت نسبت به سال گذشته میزان مراجعه کنندگان افزایش31 درصدی نشان می دهد.

\n\n

وی یاداور شد: در این ایام یکهزار و 914 نفر به 9 کمپ های نوروزی سلامت در استان بوشهر مراجعه کردند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر