دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دشتستان از اجرای بیش از 350 پروژه عمرانی در دشتستان در سال 95 خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، ارسلان زارع شامگاه یکشنبه در نشست مسئولان شهرستان دشتستان با اشاره به نامگذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب، همواره در نامگذاری سال‌ها، تدابیر لازم را به کار می‌گیرد و امسال نیز با توجه به اهمیت مسائل اقتصادی، این نامگذاری صورت گرفته که همگان باید در راستای تحقق شعار سال گام برداریم.\n\nوی افزود: ایجاد اشتغال پایدار و توجه به تولید و حمایت از واحدهای تولیدی در شهرستان باید مورد توجه مدیران و دست‌اندرکاران قرار گیرد.
کد خبر: ۲۱۰۹۱
دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴

فکرشهر: فرماندار دشتستان از اجرای بیش از 350 پروژه عمرانی در دشتستان در سال 95 خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، ارسلان زارع شامگاه یکشنبه در نشست مسئولان شهرستان دشتستان با اشاره به نامگذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب، همواره در نامگذاری سال‌ها، تدابیر لازم را به کار می‌گیرد و امسال نیز با توجه به اهمیت مسائل اقتصادی، این نامگذاری صورت گرفته که همگان باید در راستای تحقق شعار سال گام برداریم.

\n\n

وی افزود: ایجاد اشتغال پایدار و توجه به تولید و حمایت از واحدهای تولیدی در شهرستان باید مورد توجه مدیران و دست‌اندرکاران قرار گیرد.

\n\n

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: تقویت واحدهای تولیدی فعال و نیمه فعال و فعال‌سازی مجدد واحدهای تولیدی راکد باید در دستور کار قرار گیرد تا بتوانیم به عملیاتی کردن شعار سال کمک کنیم.

\n\n

زارع تصریح کرد: در بخش‌های 6گانه شهرستان دشتستان شاهد اجرای پروژه‌های متنوع و ارزشمندی در راستای عمران و آبادانی شهرستان هستیم و باید به گونه‌ای عمل کنیم که مردم از عملکرد مسئولان رضایت داشته باشند.

\n\n

فرماندار دشتستان از اجرای بیش از 350 پروژه عمرانی در دشتستان در سال 95 خبر داد و ابراز داشت: هم‌اکنون تعداد 350 پروژه مهم و بزرگ در 6 بخش شهرستان دشتستان در دست اجراست که تکمیل این پروژه‌ها از اساسی‌ترین اولویت‌های شهرستان است.

\n\n

زارع گفت: سرکشی به پروژه‌ها و نظارت دقیق بر روی آنها از برنامه‌هایی است که موجب سرعت بخشیدن به پروژه‌ها و همچنین رعایت دقت در تکمیل پروژه‌ها شده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر