يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: ارزش‌گذاری نیروی انسانی بویژه بانوان مسیر توسعه و پیشرفت کشور را هموار می‌کند.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، فاطمه دهقانی پیش از ظهر امروز در آیین تجلیل از مشاوران بانوان دستگاه‌های اجرایی و فعالان عرصه اجتماعی در حوزه بانوان با اشاره به حضور پررنگ این قشر در جامعه اظهار داشت: عملکرد بانوان در اجتماع و خارج از خانه نشان داده است که به زعم بعضی از افراد که حضور اجتماعی بانوان را یک تهدید تلقی می‎کنند، این امر روند رو به رشد توسعه و پیشرفت را تسریع می‌کند.
کد خبر: ۲۱۱۱۸
دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۳

فکرشهر: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: ارزش‌گذاری نیروی انسانی بویژه بانوان مسیر توسعه و پیشرفت کشور را هموار می‌کند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، فاطمه دهقانی پیش از ظهر امروز در آیین تجلیل از مشاوران بانوان دستگاه‌های اجرایی و فعالان عرصه اجتماعی در حوزه بانوان با اشاره به حضور پررنگ این قشر در جامعه اظهار داشت: عملکرد بانوان در اجتماع و خارج از خانه نشان داده است که به زعم بعضی از افراد که حضور اجتماعی بانوان را یک تهدید تلقی می‎کنند، این امر روند رو به رشد توسعه و پیشرفت را تسریع می‌کند.

\n\n

وی با تبریک هفته گرامیداشت مقام زن تصریح کرد: آسیب‌هایی که به بانوان نسبت داده می‌شود زایده تفکر و اجتماعی است که حضور زنان را در جامعه باور ندارند وگرنه زن به دلیل اینکه در اصل خلقت به عنوان مادر آفریده شده و منبع زایش است، بهتر می‌داند چگونه با مشکلات برخورد کند.

\n\n

دهقانی با بیان اینکه سال گذشته سال خوبی برای بانوان در عرصه‌های مختلف رقم خورد، یادآور شد: دولت تدبیر و امید در سال گذشته با عمل به عهدی که با بانوان بست، زمینه‌های لازم برای فراهم‎سازی خدمت را برای این قشر ایجاد کرد و امروز شاهد حضور فعال و موثر بانوان در بخش‎های مختلف جامعه و با مسئولیت‌های مهم هستیم.

\n\n

وی بیان کرد: به گفته رئیس جمهوری، ما نه فرهنگ خشونت، نه خشونت فرهنگی، نه فرهنگ تبعیض، نه تبعیض فرهنگی، نه فرهنگ افراط و نه افراطی‎گری را برای جامعه‌مان بویژه برای بانوان نخواهیم پذیرفت زیرا بهترین الگوی زنان ایرانی حضرت فاطمه زهرا(س) است که سیره آن حضرت در زندگی شخصی و در صحنه اجتماع چراغ روشنی در مسیر راه آنان است.

\n\n

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: از سویی دیگر انتخابات مجلس دهم نشان داد که دولت در برنامه‌هایی که در حوزه بانوان در پیش گرفته موفق بوده است و اعتماد به 14 زن برای حضور در مجلس شورای اسلامی که یکی از آنها از استان بوشهر است، بیان کننده این امر است که سرمایه‌های اجتماعی در حال ترمیم است.

\n\n

وی اضافه کرد: این امر نشان می‌دهد که جامعه زنان در راهی که قدم گذاشته‌اند مسیری برگشت‌ناپذیر دارند و مقتدرانه برای تحقق برنامه‎های طراحی شده و کسب نتایج پیش بینی شده تلاش می‌کنند.

\n\n

دهقانی با اشاره به عملکرد خوب بانوان استان بوشهر در سال گذشته اظهار داشت: بانوان استان بوشهر سال موفقی را پشت سر گذاشتند و از جمله این موفقیت‌ها اجرای طرح امید اجتماعی بود که آموزش‌های ارایه شده به خانواده‌ها با بازخوردهای مفیدی همراه بود و به همین نسبت در سال جاری نیز اجرای این طرح در مرحله جدیدتری ادامه خواهد یافت.

\n\n

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: مهم‌ترین دستاوردهای بانوان استان بوشهر در سال گذشته کسب فرصت‎های بهتر برای حضوری موثر و پویا در مسئولیت‎های اجتماعی بود که با حمایت استاندار محترم هم‌اکنون پنج مدیرکل و هشت معاون مدیرکل زن در بخش‎های مختلف استان داریم ضمن اینکه شاهد فعالیت بانوان در مسئولیت‎های رئیس دانشگاه، رئیس بیمارستان و مشاوران فرمانداران هستیم.

\n\n

وی تصریح کرد: اگرچه تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم ولی با کسب این موفقیت‎های چشمگیر آرزو داریم در سال جدید شاهد حضور هرچه پرنگ تر و موثرتر بانوان در بخش های مختلف جامعه باشیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر