جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: شماری از حامیان دولت تدبیر و امید در تنگستان که در انتخابات سال 92 در ستاد دکتر روحانی فعالیت می کردند، با انتشار نامه ای سرگشاده خطاب به استاندار بوشهر، نسبت به آنچه بی توجهی به نیروهای تنگستانی در انتصابات عنوان گردیده، انتقاد نموده اند.\n\nبه گزارش فکرشهر، متن این نامه به شرح زیر است:\n\nجناب آقای استاندار!\n\nسلام\n\nسال نو مبارک
کد خبر: ۲۱۱۲۸
دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸

فکرشهر: شماری از حامیان دولت تدبیر و امید در تنگستان که در انتخابات سال 92 در ستاد دکتر روحانی فعالیت می کردند، با انتشار نامه ای سرگشاده خطاب به استاندار بوشهر، نسبت به آنچه بی توجهی به نیروهای تنگستانی در انتصابات عنوان گردیده، انتقاد نموده اند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، متن این نامه به شرح زیر است:

\n\n

جناب آقای استاندار!

\n\n

سلام

\n\n

سال نو مبارک

\n\n

ابتدا جا دارد بابت زحمات و تلاش های کم نظیر و خدمات فاخر دولت تدبیر و امید در ایران اسلامی تشکر و قدردانی نماییم. ما به عنوان جمعی که روزگاری به عنوان اعضای ستاد دکتر روحانی در تنگستان و با همت و حمایت جوانان پرشور و سایر مردم فهیم این دیار نقش کوچکی در پیروزی دکتر روحانی و ایجاد دولت تدبیر و امید ایفا نموده ایم، مراتب گلایه و نگرانی جدی خود را از انتصاب مدیران در این شهرستان اعلام می نماییم.

\n\n

آقای استاندار
\nدر بدو امر تغییرات مدیریتی در استان علیرغم استقبال لفظی از پیشنهادات و مشاوره هایی که به جنابعالی منتقل شد، انتصابات به گونه ای رقم خورد که متأسفانه با گذشت بیش از نیمی از عمر دولت یازدهم، نه تنها شاهد پیشرفت در تنگستان نبوده ایم بلکه به دلیل سوء مدیریت و عدم به کارگیری افراد توانمند و لایق در بسیاری زمینه ها عقب گرد داشته ایم.

\n\n

وعده های زمین مانده، برخوردهای نامهربانانه مدیر ارشد شهرستان با مسئولان دستگاه ها، توزیع ناعادلانه و نامتوازن اعتبارات دولتی و بلاتکلیف ماندن پروژهای عمرانی مانند سدهای خاییز و باهوش که تنهاراه نجات بخش کشاورزی تنگستان از هلاکت و نابودی می باشد و بزرگراه اهرم _برازجان، کارخانه سیمان اهرم و عدم حمایت قاطع از مواضع دولت و حامیان آن و…. باعث ناامیدی مردم از دولت شده، به گونه ای که اگر همین روال ادامه یابد دولت تدبیر و امید آینده روشنی در افکار عمومی مردم این شهرستان نداشته و قطعا با رویگردانی بیش از پیش مردم که نتیجه عملکرد و اراده شماست مواجه خواهد شد.

\n\n

جناب سالاری
\nتغییرات مدیریتی در تنگستان -جز در مواردی نادر- به هیچ وجه در جهت تحقق وعده‌ها و شعارهای انتخاباتی دولت تدبیر و امید صورت نگرفته و به نظر می‌رسد روابط دوستانه، فامیلی و رفاقتی نقش تعیین کننده ای در این انتصابات و چینش و آرایش مدیران در طول تصدی شما به عنوان استاندار داشته که آنهم از ناحیه فردی صورت می گیرد که در دولت قبل مسئولیت یک اداره در تنگستان را به عهده داشت و بدون ذره ای تلاش در جهت روی کار آمدن دولت ره صدساله را یک شبه پیمود و با استفاده از دسترنج دیگران و بدون کمترین تجربه در وزارت کشور تمام عزل و نصب ها را مطابق میل و سلیقه شخصی خود هدایت می کند و مسئول ارشد شهرستان نه تنها نقشی در این زمینه نداشته بلکه کاملا منفعل عمل نموده و در برنامه های مختلف باعث زیر سوال رفتن اقتدار و جایگاه دولت گردیده است.

\n\n

جناب استاندار
\nطی مدت دو سال و اندی که از عمر دولت گذشته بارها مورد انتقاد و اعتراض مردم دلسوز قرار گرفته ایم و این نابسامانی ها و کمبودها را به رخمان کشیده اند؛ در حالیکه خود ما نیز منتقدیم ولی به خاطر جلوگیری از ایجاد تنش، تلاش کردیم مسائل را درون خانواده ای حل کنیم که گوش شنوایی یافت نشده....

\n\n

اکنون که طبق اطلاعات واصله بنا به هر دلیلی تصمیم به تغییر در مجموعه فرمانداری در سطح فرماندار و معاونین و بخشداران گرفته اید باز هم اخبار ناخوشایندی به گوش می رسد.

\n\n

چه شد وعده به کارگیری نیروهای لایق و توانمند تنگستانی در سطح مدیران استانی؟ چرا تنگستان که شهرت و آوازه اش رمز شهرت و شناسه استان بوشهر در کشور و دنیاست به دست فرزندان نخبه، برومند، لایق و بااستعداد خود اداره نشود؟ بن بست انزوا و به حاشیه راندن شایستگان و نخبگان تنگستان در چرخه مدیریت شهرستان و استان قراراست تا کی ادامه یابد؟
\nآیا واقعا شایستگان تنگستانی در دولت تدبیر و امید نباید سهمی در مدیریت استان وشهرستان خود داشته باشند؟
\nو اگر دارند کف و سقف این سهم چیست و کجاست؟
\nضمن احترام فوق العاده ای که برای سایر هم استانی های عزیز قائلیم چه عاملی باعث شده تنگستان به کارگاه کارورزی و کسب مهارت نیروهای کم تجربه غیر تنگستانی تبدیل گردد. اذعان بفرمایید که اگر چشم تیز بینی وجود داشت، نخبگان وحامیان دولت و منابع انسانی غنی تنگستان در سطح استان و شهرستان هنگام انتصاب مدیران دیده می شدند!

\n\n

آیا در تنگستان نیروی توانمند و شایسته ای جهت تصدی پست فرمانداری و بخشداری وجود ندارد که بنا را بر انتصاب افراد کم تجربه گذاشته اید؟
\nدرحالیکه نبوغ و بالندگی نیروهای تنگستانی در جایگاههای مدیریتی در سطح استان وتنگستان با کارنامه های درخشان که در تاریخ استان ثبت شده است به روشنی بر همگان عیان است.

\n\n

اذعان بفرمایید که تغییرات باید در راستای بهبود اوضاع صورت گیرد، درصورتی که با این اوصاف باید بگوییم «از طلا گشتن پشیمان گشته آیم
\nمرحمت فرموده ما را مس کنید».

\n\n

جناب استاندار
\nحامیان دولت در تنگستان تاکنون به خاطر حمایت از دولت و پرهیز از ایجاد اخلال در روند اجرای برنامه ها مدارا کرده اند، ولی از این به بعد به دلیل تعهدی که به نظام، مردم شریف تنگستان و ادامه حیات جریان فکری و سیاسی خود دارند در مقابل تحولاتی که خلاف رویکرد و نگاه دولت می دانند سکوت نخواهند کرد و از حقوق مردمی که به امید فردایی بهتر پای صندوق های رای رفتند به هیچ قیمتی نخواهند گذشت.

\n\n

اقای استاندار
\nتنگستان منتظر تصمیمات شایسته است.

\n\n

شماری از حامیان دولت تدبیر و امید در شهرستان تنگستان

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر