دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: بخشدار سعدآباد از اجرای 36 پروژه عمران شهری و روستایی در سعدآباد خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، علیرضا رزمجو بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان سعدآباد اظهار داشت: سعدآباد از بزرگترین بخش‌های شهرستان دشتستان است و در سال جاری در راستای توسعه و عمران و آبادانی این شهرستان برنامه‌های مهم و ارزشمندی اجرایی و عملیاتی می‌شود.\n\nوی افزود: توسعه زیرساخت‌های مختلف در بخش سعدآباد مورد توجه و تاکید مجموعه مسئولان بخش قرار دارد و امیدواریم بتوانیم به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.
کد خبر: ۲۱۲۳۴
چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵

فکرشهر: بخشدار سعدآباد از اجرای 36 پروژه عمران شهری و روستایی در سعدآباد خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، علیرضا رزمجو بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان سعدآباد اظهار داشت: سعدآباد از بزرگترین بخش‌های شهرستان دشتستان است و در سال جاری در راستای توسعه و عمران و آبادانی این شهرستان برنامه‌های مهم و ارزشمندی اجرایی و عملیاتی می‌شود.

\n\n

وی افزود: توسعه زیرساخت‌های مختلف در بخش سعدآباد مورد توجه و تاکید مجموعه مسئولان بخش قرار دارد و امیدواریم بتوانیم به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

\n\n

بخشدار سعدآباد خاطرنشان کرد: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال " اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" نامگذاری شده و همه باید در راستای عملی کردن شعار سال گام برداریم.

\n\n

رزمجو تصریح کرد: برای حمایت از بخش تولید و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان و متخصصان و تحصیلکردگان این بخش، برنامه‌ریزی شده و انتظار داریم با تامین اعتبارات لازم به اهداف خود برسیم.

\n\n

وی ابراز داشت: اجرای پروژه‌های عمرانی و زیرساختی در راستای توسعه و عمران شهرها و روستاها نیز بخش دیگری از برنامه‌های این بخش است که با همکاری و تلاش شبانه‌روزی مسئولان محقق می‌شود.

\n\n

بخشدار سعدآباد از اجرای 36 پروژه عمران شهری و روستایی در سعدآباد خبر داد و گفت: در نیمه نخست سال 95 تعداد 36 پروژه مهم در حوزه عمران شهری و روستایی بخش سعدآباد اجرایی و عملیاتی می‌شود و برای تکمیل این پروژه‌ها از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر