شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
فکرشهر: مهندس یوسفی در جمع روسای ورزش شرکت های تابعه شرکت ملی نفت ایران با بیان اینکه راهبرد وزارت نفت توسعه ورزش همگانی است گفت: توسعه ورزش همگانی برای تربیت انسان های متخصص و قوی و استمرار تولید در صنعت نفت بسیار ضروری است.
کد خبر: ۲۱۲۵۴
پنجشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۹

فکرشهر: مهندس یوسفی در جمع روسای ورزش شرکت های تابعه شرکت ملی نفت ایران با بیان اینکه راهبرد وزارت نفت توسعه ورزش همگانی است گفت: توسعه ورزش همگانی برای تربیت انسان های متخصص و قوی و استمرار تولید در صنعت نفت بسیار ضروری است.

\n\n

به گزارش فکرشهر از پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، مهدی یوسفی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتنصادی انرژی پارس در جلسه هم اندیشی آیین نامه ها و برگزاری مسابقات ورزشی که با حضور مدیر منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران و روسای ورزش شرکت های تابعه بعد از ظهر امروز (18 فروردین)برگزار شد با بیان اینکه استقرار 24 فاز پالایشگاهی  و 27 مجتمع پتروشیمی  پارس جنوبی را به منطقه ای خاص در صنعت نفت تبدیل کرده است گفت:  شکل گیری تمدن صنعتی موجود در پایتخت انرژی ایران حاصل تلاش شبانه روزی کارکنان و خانواده های آنان است و وزارت نفت از هیچ کوششی برای ارتقای سلامت تلاشگران صنعت  نفت دریغ نخواهد کرد. 

\n\n

نشست تخصصی مهندس یوسفی با آقایان مدنی زادگان و قورچیان 7
\n 
\nیوسفی  تصریح کرد: سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس  با ایجاد زیر ساخت های ورزشی مناسب گام های خوبی در  زمینه حمایت از ورزش همگانی برداشته است ضمن آنکه باشگاه فرهنگی ورزشی پارس جنوبی در دو رشته قهرمانی نظیر ووشو و فوتبال ساحلی با کسب عناوین قهرمانی جایگاه ممتازی در کشور دارد و فوتبال پارس جم نیز که در لیگ دسته دو کشور حضور دارد هم اکنون در رده اول این لیگ قرار دارد.
\n 
\nمدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با بیان اینکه شورای ورزش وزارت نفت همواره حمایت های لازم را از توسعه ورزش همگانی در تمامی مناطق صنعت نفت داشته است گفت: مقوله ورزش و سلامت کارکنان و خانواده های آنان در صنعت نفت بسیار حایز اهمیت است و قطعا با توسعه و عملیاتی کردن برنامه های ورزشی گام مهمی در ارتقای سلامت کارکنان برمی داریم.
\n 
\nجعفر مدنی زادگان مدیر منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران نیز در این نشست با بیان اینکه ارمغان تلاش شبانه روزی کارکنان صنعت نفت،آسایش،آرامش و رفاه مردم کشور است گفت: وظیفه ما علاوه بر پشتیبانی از تولید، تربیت انسان های قوی برای استمرار تولید و خدمت به مردم است.
\n 
\nوی با بیان اینکه امور ورزش شرکت های تابعه شرکت ملی نفت ایران متولی تربیت افراد قوی و سالم برای تحقق این هدف هستند گفت: همه ما موظف هستیم به وظیفه خود در پرورش افراد سالم به خوبی عمل کنیم تا او را به منظور استفاده مناسب از ابزار تولید تربیت کنیم.
\n 
\nمدنی زادگان با بیان اینکه شورای ورزش شرکت ملی نفت ایران که متشکل از مدیران توانمندی از سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، شرکت نفت فلات قاره و نفت و گاز پارس است مصمم به جبران فرصت های از دست رفته در سالیان اخیر است و هدف وزارت نفت توسعه ورزش همگانی است و ما با جدیت این برنامه ها را دنبال خواهیم کرد.

\n\n

\n
\nنشست تخصصی مهندس یوسفی با آقایان مدنی زادگان و قورچیان 10 
\nنشست تخصصی مهندس یوسفی با آقایان مدنی زادگان و قورچیان 8  
\nنشست تخصصی مهندس یوسفی با آقایان مدنی زادگان و قورچیان 6 
\nنشست تخصصی مهندس یوسفی با آقایان مدنی زادگان و قورچیان 5 

\n\n

\nنشست تخصصی مهندس یوسفی با آقایان مدنی زادگان و قورچیان 14 
\nنشست تخصصی مهندس یوسفی با آقایان مدنی زادگان و قورچیان 13 
\nنشست تخصصی مهندس یوسفی با آقایان مدنی زادگان و قورچیان 11 

\n\n

نشست تخصصی مهندس یوسفی با آقایان مدنی زادگان و قورچیان 9 

\n\n

نشست تخصصی مهندس یوسفی با آقایان مدنی زادگان و قورچیان 15 
\nنشست تخصصی مهندس یوسفی با آقایان مدنی زادگان و قورچیان 4 
\nنشست تخصصی مهندس یوسفی با آقایان مدنی زادگان و قورچیان 3 
\nنشست تخصصی مهندس یوسفی با آقایان مدنی زادگان و قورچیان 2 

\n\n

نشست تخصصی مهندس یوسفی با آقایان مدنی زادگان و قورچیان 1

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر