جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: به منظور ساماندهی وضعیت بافت تاریخی شهر بوشهر در امسال مبلغ 40 میلیارد ریال اعتبار به آن اختصاص یافته است.\n\nبه گزارش فکرشهر، عبدالخالق برزگرزاده روز پنج شنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: حفظ و نگهداری بافت قدیم شهر بوشهر مورد توجه جدی شورای اسلامی این شهر است.\n\nوی بیان کرد: انجام وظیفه سایر دستگاه های ذیربط نیز برای ساماندهی وضعیت بافت قدیم شهر بوشهر به عنوان میراث ماندگار شهر بوشهر ضروری است.
کد خبر: ۲۱۲۶۱
پنجشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹

فکرشهر: رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: به منظور ساماندهی وضعیت بافت تاریخی شهر بوشهر در امسال مبلغ 40 میلیارد ریال اعتبار به آن اختصاص یافته است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، عبدالخالق برزگرزاده روز پنج شنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: حفظ و نگهداری بافت قدیم شهر بوشهر مورد توجه جدی شورای اسلامی این شهر است.

\n\n

وی بیان کرد: انجام وظیفه سایر دستگاه های ذیربط نیز برای ساماندهی وضعیت بافت قدیم شهر بوشهر به عنوان میراث ماندگار شهر بوشهر ضروری است.

\n\n

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر یادآورشد: بر اساس مصوبه این شورا در روزهای پایانی پارسال با هدف بهسازی و پویایی بافت قدیم شهر بوشهر تخفیف چهل تا صد درصدی نوسازی برای ساختمان های این بافت لحاظ شد. 

\n\n

برزگرزاده با اشاره به اینکه پارسال شهر بوشهر در زمینه های مختلف شاهد اقدام های موثر بود گفت: در راستای عمرانی و آبادانی هر چه بیشتر این شهر امسال نیز پروژه های مختلفی از سوی این شورا تعریف شده و باید اجرایی شود.

\n\n

وی تاکید کرد: بوشهر به عنوان مرکز استان نیازمند نگاه ویژه و اختصاص اعتباراتی خاص برای پیشرفت و آبادانی است.

\n\n

برزگرزاده افزود: بودجه تصویبی سال جاری برای شهرداری بوشهر دوهزار و 30 میلیارد ریال است که برای رسیدن به شرایطی آرمانی و توسعه متوازن این میزان اعتبار نیازمند افزایش است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر