يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دکتر محسن رضایی با حضور در دفتر مدیریت حوزه های علمیه سراسر کشور،با آیت الله حسینی بوشهری به بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل روز کشور پرداخت.\n \nبه گزارش فکرشهر از «پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی»در این دیدار ، دکتر رضایی انتخاب آیت الله بوشهری به عنوان نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان را به ایشان تبریک گفتند. \n\nدکتر محسن رضایی با تاکید بر ضرورت ارائه تحلیل وضعیت منطقه و کشور برای روحانیت کشور گفت: اطلاع دقیق مدرسین حوزه های علمیه از آخرین اخبار و تحلیل های روز دنیا به لحاظ راهبری جامعه بسیار مفید خواهد بود. 
کد خبر: ۲۱۲۸۰
پنجشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴

فکرشهر: دکتر محسن رضایی با حضور در دفتر مدیریت حوزه های علمیه سراسر کشور،با آیت الله حسینی بوشهری به بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل روز کشور پرداخت.
\n 
\nبه گزارش فکرشهر از «پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی»در این دیدار ، دکتر رضایی انتخاب آیت الله بوشهری به عنوان نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان را به ایشان تبریک گفتند. 

\n\n

دکتر محسن رضایی با تاکید بر ضرورت ارائه تحلیل وضعیت منطقه و کشور برای روحانیت کشور گفت: اطلاع دقیق مدرسین حوزه های علمیه از آخرین اخبار و تحلیل های روز دنیا به لحاظ راهبری جامعه بسیار مفید خواهد بود. 

\n\n

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جایگاه علما و روحانیون برای کشور یک نعمت است که دیدار و کسب فیض در محضر آنها باید در جامعه رواج پیدا کند. 

\n\n

در این دیدار آیت الله حسینی بوشهری گزارشی از فعالیت های حوزه های علمیه کشور و به ویژه در ایام نوروز را بیان نمودند.

\n\n

دکتر رضایی صبح امروز جهت دیدار با مراجع و علمای قم به این استان سفر کرده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر