يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل سابق گمرک بوشهر از درآمد 5 هزار میلیارد تومانی گمرک بوشهر در 2 سال گذشته خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، احمد پورحیدر عصر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیران کل گمرک استان بوشهر اظهار داشت:‌ تمام اقداماتی که در گمرک با موفقیت انجام شد حاصل همکاری و تلاش تمام همکاران بوده است، در این مدت خیلی‌ها تمجید و برخی‌ نیز از ما انتقاد داشتند اما نه از تعریف‌ها مغرور شده و نه از انتقادات گلایه‌مند بودیم.
کد خبر: ۲۱۳۵۱
شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۸

فکرشهر: مدیرکل سابق گمرک بوشهر از درآمد 5 هزار میلیارد تومانی گمرک بوشهر در 2 سال گذشته خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، احمد پورحیدر عصر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیران کل گمرک استان بوشهر اظهار داشت:‌ تمام اقداماتی که در گمرک با موفقیت انجام شد حاصل همکاری و تلاش تمام همکاران بوده است، در این مدت خیلی‌ها تمجید و برخی‌ نیز از ما انتقاد داشتند اما نه از تعریف‌ها مغرور شده و نه از انتقادات گلایه‌مند بودیم.

\n\n

وی بیان کرد:‌ بنده زمانی به گمرک بوشهر آمدم که سایه سنگین اختلاس بر سر گمرک بود و تلاش کردیم تا عدالت برقرار شود و در بین تجار و مراجعین هیچ تبعیضی قائل نشدیم و درزمینهٔ ارتقای همکاران نیز آنچه مدنظر بود انجام دادیم.

\n\n

مدیرکل سابق گمرک بوشهر تصریح کرد:‌ حضور همزمان تیم‌های بازرسی حتی حضور سه تیم در یک روز در گمرک بوشهر، به‌منظور بررسی اختلاس صورت گرفته و همکاری با این تیم‌های بازرسی از جمله اقدامات مهم گمرک بود.

\n\n

پورحیدر بیان داشت:‌ رقم اختلاس صورت گرفته در گمرک بوشهر پایین‌تر از آن رقمی بود که اعلام‌شده بود هرچند یک‌سوم همین رقم نیز به صندوق دولت برگشت داده شد.

\n\n

وی اضافه کرد:‌ توجه به مسائل مالی، تعیین تکلیف حساب‌های بلاتکلیف و قطعی نبودن حساب‌های سنواتی، اجرای سامانه جامع گمرکی که بوشهر به‌عنوان استان الگو در این طرح بود، از جمله اقدامات گمرک بوشهر به شمار می‌رود.

\n\n

مدیرکل سابق گمرک بوشهر افزود:‌ در سال 93 و 94 شاهد افزایش بی‌سابقه درآمد گمرکات استان بودیم به‌طوری که در این دو سال درآمد گمرکات استان بوشهر 5 هزار میلیارد تومان بود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر