دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: میزان صادرات گوجه‌فرنگی استان بوشهر از ۱۰۲ هزار تن در سال به ۱۶۸ هزار تن در سال طی سال گذشته رسید.\n\nبه گزارش فکرشهر از مهر، مصطفی سالاری ظهر شنبه در نشست بررسی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مهم در سال گذشته مربوط به توسعه زیرساخت‌ها و تجهیزات درمانی بود که امسال نیز شاهد اقدامات خوبی در این راستا خواهیم بود.\n\nوی با اشاره به افزایش تخت‌های بیمارستانی استان بوشهر در سال گذشته، اضافه کرد: کمبود دستگاه‌های ام.آر.آی یکی از مشکلات حوزه درمان استان بوشهر بود که به‌زودی چند دستگاه جدید در استان بوشهر نصب می‌شود.
کد خبر: ۲۱۳۵۲
شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: میزان صادرات گوجه‌فرنگی استان بوشهر از ۱۰۲ هزار تن در سال به ۱۶۸ هزار تن در سال طی سال گذشته رسید.

\n\n

به گزارش فکرشهر از مهر، مصطفی سالاری ظهر شنبه در نشست بررسی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مهم در سال گذشته مربوط به توسعه زیرساخت‌ها و تجهیزات درمانی بود که امسال نیز شاهد اقدامات خوبی در این راستا خواهیم بود.

\n\n

وی با اشاره به افزایش تخت‌های بیمارستانی استان بوشهر در سال گذشته، اضافه کرد: کمبود دستگاه‌های ام.آر.آی یکی از مشکلات حوزه درمان استان بوشهر بود که به‌زودی چند دستگاه جدید در استان بوشهر نصب می‌شود.

\n\n

استاندار بوشهر به افزایش صادرات محصولات کشاورزی استان بوشهر در سال گذشته اشاره کرد و افزود: میزان صادرات گوجه‌فرنگی استان بوشهر از ۱۰۲ هزار تن در سال به ۱۶۸ هزار تن در سال رسید.

\n\n

برداشت گوجه فرنگی از مزارع هشت بندی

\n\n

وی با اشاره به اجرای ۷۵۰ کیلومتر گازرسانی شهری و روستایی در استان بوشهر، خاطرنشان کرد: ۸۳.۵ میلیارد تومان برای اجرای گازرسانی به نقاط مختلف استان بوشهر هزینه شد.

\n\n

سالاری با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، ادامه داد: تلاش برای تحقق اهداف مورد نظر در عرصه اقتصاد مقاومتی از مهمترین برنامه‌های ما در استان بوشهر است که زمینه‌ساز رونق اقتصادی و توسعه اشتغال خواهد بود.

\n\n

وی به تلاش برای جذب سرمایه‌گذار در عرصه عمرانی اشاره کرد و افزود: باید فعالیت‌های بخش سرمایه‌گذاری استان بوشهر سرعت گیرد و دستگاه‌های اجرایی نیز در این زمینه تلاش بیشتری داشته باشند.

\n\n

استاندار بوشهر با اشاره به آخرین وضعیت طرح منطقه آزاد بوشهر، گفت: این طرح هم برای استان بوشهر و هم برای کشور دارای ارزش بسیار زیادی است و در توسعه اقتصادی نقش آفرین است.

\n\n

وی  با اشاره به اینکه منطقه آزاد بوشهر در ایجاد اشتغال و ارزش‌افزوده نقشی اساسی دارد، بیان کرد: لایحه تصویب این منطقه منتفی نشده است و باید پس از تصویب در کمیسیون اقتصادی، در مجلس دهم احیا شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر