دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر:  رئیس اتاق بازگانی، صنایع، معادن و كشاورزی بوشهر گفت: مدیران گمرک ایران توجه بیشتری به بوشهر داشته باشند.\n\nبه گزارش فکرشهر از مهر، علی اكبر شریف پور بوشهری که عصر شنبه به نمایندگی از فعالان اقتصادی استان بوشهر در آئین تودیع و معارفه مدیر گمرک بوشهر حضور داشت، با اشاره به جایگاه ویژه اقتصادی بوشهر، خواستار توجه بیشتر مسئولان گمرک ایران به بوشهر شد.\n\nوی با بیان اینه رئیس گمرک ایران در ۱۰ سال اخیر به بوشهر سفر نکرده است، ادامه داد: فعالان اقتصادی استان بوشهر خواستار حضور مدیران ارشد گمرک در بوشهر هستند.
کد خبر: ۲۱۳۹۹
يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵

فکرشهر:  رئیس اتاق بازگانی، صنایع، معادن و كشاورزی بوشهر گفت: مدیران گمرک ایران توجه بیشتری به بوشهر داشته باشند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از مهر، علی اكبر شریف پور بوشهری که عصر شنبه به نمایندگی از فعالان اقتصادی استان بوشهر در آئین تودیع و معارفه مدیر گمرک بوشهر حضور داشت، با اشاره به جایگاه ویژه اقتصادی بوشهر، خواستار توجه بیشتر مسئولان گمرک ایران به بوشهر شد.

\n\n

وی با بیان اینه رئیس گمرک ایران در ۱۰ سال اخیر به بوشهر سفر نکرده است، ادامه داد: فعالان اقتصادی استان بوشهر خواستار حضور مدیران ارشد گمرک در بوشهر هستند.

\n\n

رئیس اتاق بازگانی، صنایع، معادن و كشاورزی بوشهر با اشاره به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل بیان کرد: گمرک نقش مهمی در راستای تحقق شعار امسال رهبری و منویات ایشان دارد.

\n\n

وی با اشاره به حمایت بخش خصوصی برای تحقق شعار امسال و توسعه و رونق اقتصادی امیدواریم شاهد همکاری‌های گمرک ایران در این زمینه باشیم.

\n\n

ارتزاق ۲۵ درصد مردم استان بوشهر با دریا

\n\n

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر نیز در این نشست به فعالیت ۱۳گمرک در استان بوشهر اشاره کرد و اظهار داشت: استان بوشهر از دیرباز مهد تجارت و بازرگانی بوده است و با کشورهای مختلف مراوده اقتصادی داشته است.

\n\n

سعید زرین‌فر با بیان اینکه اتصال بنادر استان بوشهر به راه‌آهن زمینه ساز توسعه اقتصادی در استان است، افزود: ۲۵ درصد مردم استان بوشهر با دریا و بنادر ارتزاق می‌کنند.

\n\n

وی خواستار حل مشکلات قوانین و توسعه زیرساخت‌ها در بنادر استان بوشهر شد و بیان کرد: زندگی مردم ‌بوشهر به نوعی با دریا گره خوره است و باید شاهد تسهیل مسائل برای مردم باشیم.

\n\n

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر تاکید کرد: بنادر و گمرکات در ایجاد اشتغال و درآمدافزایی نقش مهم و تاثیرگذاری دارد.

\n\n

در این آیین از خدمات احمد پورحیدر قدردانی شد و با حکم رئیس کل گمرک ایران، بهنام نوروزی به عنوان ناظر و مدیرکل گمرک استان بوشهر معرفی شد.

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر