جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: جلسه هم اندیشی مدیران شیکه با سرپرستان مراکز بهداشتی و درمانی با محوریت هماهنگی در برگزاری برنامه های هفته سلامت برگزار شد. \n\nنخست رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان ،در خصوص برنامه طرح تحول نظام سلامت و انتظارات و برنامه های شبکه به تبیین اهداف پرداخت.
کد خبر: ۲۱۴۰۳
سه‌شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۵:۴۳

فکرشهر: جلسه هم اندیشی مدیران شیکه با سرپرستان مراکز بهداشتی و درمانی با محوریت هماهنگی در برگزاری برنامه های هفته سلامت برگزار شد. 

\n\n

نخست رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان ،در خصوص برنامه طرح تحول نظام سلامت و انتظارات و برنامه های شبکه به تبیین اهداف پرداخت.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان، دکتر علیرضا حاجیونی با تاکید بر اجرای برنامه های تحول نظام سلامت به صورت مطلوب در حوزه بهداشت ،از سرپرستان خواست که با تعامل و جلسات بین بخشی که با مسئولین محلی  مناطق خود برگزار میکنند ؛ اولویتها  وهمچنین خدمات و تغییرات بوجود آمده به صورت محسوس و واضح بیان و معرفی کنند .

\n\n

\n\n

این مقام مسئول در ادامه بیان کرد، طرح تحول حاصل زحمات افرادی است که همه موازنه های کشوری را به سمت سلامت تغییر داده وما وظیفه داریم تغییراتی که در حوزه سلامت ایجاد شده را به خانواده و تمام افراد جامعه بکشانیم و آنها را به مردم شناسایی کنیم .

\n\n

سپس معاون بهداشتی شبکه ،در خصوص هماهنگی برنامه های اجرایی هفته سلامت سال 95 با سرپرستان به بحث و تبادل نظر پرداخت و مراکز بهداشتی و درمانی کلمه،شبانکاره ومرکز سلامت جامعه امام رضا  به صورت شاخص انتخاب شدند که دیگر  مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان  و مسئولین واحد های ستادی  همکاری خود را با این سه مرکز انجام میدهند.

\n\n

ایشان همچنین گفت از برنامه ها و فعالیتهای خلاقانه حمایت میکنیم و از سرپرستان خواست که نقش ود را به صورت فعال در این هفته ایفا کنند.

\n\n

در پایان جلسه ،مسئولین ستادی و سرپرستان مراکز مشکلات و انتظارات خود را بیان کردند  و مصوباتی به تصویب رسید.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر