دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر از نوسازی تجهیزات و افزایش تخت‌های بیمارستانی تامین اجتماعی در استان بوشهر خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر از مهر، ابراهیم پورحکیمی صبح دوشنبه در دیدار با استاندار بوشهر اظهار داشت: جذب و به‌کارگیری پزشکان متخصص و افزایش تجهیزات و امکانات درمانی مناسب در استان بوشهر به صورت جدی در دستور کار است.\n\nوی ادامه داد: ایجاد رضایت‌مندی در بیمه شدگان تامین اجتماعی با ارائه خدمات مطلوب درمانی از راهبردهای اساسی درمان تامین اجتماعی استان بوشهر است و تلاش می‌کنیم در راه رسیدن به این مهم از تمام ظرفیت و توان مجموعه کاری بهره ببریم.
کد خبر: ۲۱۴۷۹
دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۱

فکرشهر: مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر از نوسازی تجهیزات و افزایش تخت‌های بیمارستانی تامین اجتماعی در استان بوشهر خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از مهر، ابراهیم پورحکیمی صبح دوشنبه در دیدار با استاندار بوشهر اظهار داشت: جذب و به‌کارگیری پزشکان متخصص و افزایش تجهیزات و امکانات درمانی مناسب در استان بوشهر به صورت جدی در دستور کار است.

\n\n

وی ادامه داد: ایجاد رضایت‌مندی در بیمه شدگان تامین اجتماعی با ارائه خدمات مطلوب درمانی از راهبردهای اساسی درمان تامین اجتماعی استان بوشهر است و تلاش می‌کنیم در راه رسیدن به این مهم از تمام ظرفیت و توان مجموعه کاری بهره ببریم.

\n\n

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر افزود: بالغ بر دو هزار و ۶۷۰ میلیارد ریال در سال گذشته در درمان بیمه شدگان تامین اجتماعی استان بوشهر هزینه شد که نسبت به سال ماقبل آن ۵۰ درصد افزایش دارد.

\n\n

پورحکیمی با اشاره به ۲ میلیون و ۹۸۹هزار مورد مراجعه به مراکز درمانی تامین اجتماعی استان در مدت یاد شده، از رشد ۱۷.۵ درصدی آن نسبت به مدت مشابه سال ما قبل خبر داد.

\n\n

وی همچنین از بستری شدن ۲۷ هزار و ۴۵۰ نفر در بیمارستان‌های تامین اجتماعی بوشهر در زمان یاد شده خبر داد و بیان کرد: این بیماران در سه بیمارستان بوشهر، برازجان و عسلویه بستری و درمان شدند که رشد ۱۶.۵ درصدی نسبت به سال ماقبل آن دارد.

\n\n

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر افزود: نوسازی تجهیزات پزشکی، افزایش تخت‌های بیمارستان مهر برازجان و ارتقای سطح هتلینگ بیمارستان سلمان فارسی از اقداماتی بود که در سال گذشته صورت گرفت.

\n\n

پورحکیمی خاطرنشان کرد: امسال نیز ضمن افزایش تخت‌های بیمارستانی سلمان فارسی بوشهر، سیستم ام.آر.آی در بیمارستان مستقر می‌شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر