شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
فکرشهر: معاون راهداری ایلام گفت: در پی بارش باران در چند محور استان ریزش صورت گرفته اما راه‌ها مسدود نیستند.\n\nبه گزارش فکرشهر، نورالله دلخواه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در پی بارش باران از روز گذشته و بامداد امروز در تعدادی از محورهای استان از جمله ایلام-حمیل، ایلام-چرداول- در نزدیکی تونل آزادی ریزش صورت گرفته اما تردد صورت می‌گیرد و هیچ مسیری مسدود نیست.
کد خبر: ۲۱۵۲۷
سه‌شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵

فکرشهر: معاون راهداری ایلام گفت: در پی بارش باران در چند محور استان ریزش صورت گرفته اما راه‌ها مسدود نیستند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، نورالله دلخواه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در پی بارش باران از روز گذشته و بامداد امروز در تعدادی از محورهای استان از جمله ایلام-حمیل، ایلام-چرداول- در نزدیکی تونل آزادی ریزش صورت گرفته اما تردد صورت می‌گیرد و هیچ مسیری مسدود نیست.

\n\n

وی بابیان اینکه شب گذشت تمام گروه‌های راهداری در سطح جاده‌ها استان مستقر بودند و با هرگونه ریزش سریع اقدام به برداشت سنگ و گل‌ولای کردند، افزود: در حال حاضر در محور ایلام- صالح‌اباد -مهران صالح‌آباد ریزش سنگینی صورت گرفته که در حال برداشت آن هستیم.

\n\n

سروان «علی فتاحی» مسئول کنترل ترافیک پلیس‌راه ایلام نیز اظهار کرد: بارش باران تردد خودروها را کند کرده است و تجاوز از سرعت بیش از 50 کیلومتر واژگونی و تصادف در پی دارد.

\n\n

وی بابیان اینکه به دلیل کوهستانی بودن جاده‌ای استان باران همراه با مه شدید است، افزود: آب سطح جاده‌های استان را فراگرفته و به‌شدت لغزنده است.

\n\n

فتاحی خاطرنشان کرد: گشت‌های پلیس‌راه در محورهای استان مستقر هستند و با هرگونه تخلف برخورد می‌کنند.

\n\n

به گزارش ایسنا، دیشب بارش باران موجب قطع شدن برق در برخی نقاط شهر ایلام شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر