جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: یادواره شهدای خردسال اهل سنت استان بوشهر بمناسبت میلاد حضرت علی اصغر در سیراف برگزار شد.\r\n
کد خبر: ۲۱۵۷
يکشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۵

فکرشهر: یادواره شهدای خردسال اهل سنت استان بوشهر بمناسبت میلاد حضرت علی اصغر در سیراف برگزار شد.
به گزارش فکرشهر، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان بوشهر صبح یکشنبه در این آئین اظهار داشت: وحدت مسلمانان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و هر چند تلاش‌های بسیاری از سوی دشمنان اسلام برای از بین بردن این وحدت صورت گرفته است ولی شیعه و سنی در کنار هم حضور دارند.

حجت‌الاسلام سید احمد احمدی با تقدیر از برگزاری چنین مراسماتی اضافه کرد: افراد زیادی برای برگزاری این برنامه تلاش کرده‌اند که لازم است تا از تلاش‌های صورت گرفته تقدیر و تشکر داشته باشیم.

وی از دفتر امام جمعه سیراف، شهرداری و شورای اسلامی شهر سیراف تقدیر کرد و ادامه داد: حوزه مقاومت بسیج و خیرین شهر سیراف نیز تلاش‌های بسیاری را در راستای برگزاری این یادواره داشته‌اند.

لازم به ذکر است که این یادواره با عنوان شهدای خردسال اهل سنت استان بوشهر توسط نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان بوشهر در شهر سیراف برگزار شد.

یادواره با عنوان شهدای خردسال اهل سنت استان بوشهر با همکاری دفتر امام جمعه سیراف، شهرداری و شورای اسلامی و همچنین حوزه مقاومت بسیج و خیرین این شهر برگزار شد.

این برنامه در سالن غدیر شهر سیراف و با استقبال خوب کودکان و نوجوانان برگزار شد.

از دیگر برنامه های این یادواره و به این مناسبت می‌توان به اجرای گروه کودک بچه های آفتاب از شبکه استانی بوشهر اشاره کرد. /ص

منبع: مهر

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر