چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مسئول ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) در سپاه امام صادق(ع) گفت: هشت هزار زائر از استان بوشهر برای شرکت در مراسم بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام راحل اعزام می شوند.\n\nبه گزارش فکرشهر از مهر، سرهنگ حمید خرمدل در جلسه هماهنگی ستاد ارتحال امام خمینی(ره) در سپاه امام صادق(ع) در قالب قرارگاه شهید فهمیده اظهار داشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته کاروان ها از تاریخ دوازدهم خردادماه با ۱۷۷ دستگاه اتوبوس عازم تهران خواهند شد.  
کد خبر: ۲۱۶۷۲
شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹

فکرشهر: مسئول ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) در سپاه امام صادق(ع) گفت: هشت هزار زائر از استان بوشهر برای شرکت در مراسم بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام راحل اعزام می شوند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از مهر، سرهنگ حمید خرمدل در جلسه هماهنگی ستاد ارتحال امام خمینی(ره) در سپاه امام صادق(ع) در قالب قرارگاه شهید فهمیده اظهار داشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته کاروان ها از تاریخ دوازدهم خردادماه با ۱۷۷ دستگاه اتوبوس عازم تهران خواهند شد.  

\n\n

وی افزود: برای زائرین در طول این سفر که به مدت ۴ الی ۵  روز به طول خواهد انجامید، برنامه های مختلف فرهنگی و زیارت اماکن مقدّسه و متبرّکه در نظر گرفته شده است.

\n\n

وی تصریح کرد: با توجه به تقارن مراسم سالگرد ارتحال امام راحل در سالهای آتی با ماه مبارک رمضان، امسال آخرین سال اعزام کاروان های استان بوشهر است و تا سه سال آینده استان های دوردست کشور در این مراسم معنوی شرکت نمی کنند.

\n\n

خرمدل در پایان بر تامین امنیت زائرین در طول مسیر رفت و برگشت تاکید کرد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر