دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
امروز رخ داد؛
فکرشهر: شماري از كاركنان شهرداري بنک کنگان، براي جلوگيري از كتك كاري صفایی مداخله کردند كه در نهايت ضاربان متواري شدند...
کد خبر: ۲۱۷۱۶
يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۵:۱۰

فکرشهر: حسين صفايي شهردار بنك در محل كار خود مورد كتك کاري دو ارباب رجوع قرار گرفت و بر اثر ضربه هاي وارد شده به سرش بيهوش و در بيمارستان امام خميني(ره) كنگان بستري شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، معاون شهرداري بنك با تاييد اين خبر گفت: حوالي ساعت 10 صبح امروز (یکشنبه) دو جوان 30 و 32 ساله به شهرداري مراجعه و پس از برخورد لفظي تند با وی در سالن شهرداري، در حضور كاركنان و مراجعه كنندگان به حسین صفایی حمله ور و چندين ضربه مشت به سرش وارد كردند.

\n\n

علي اكرمي در گفتگو با ایرنا افزود: به همراه شماري از كاركنان شهرداري براي جلوگيري از كتك كاري شهردار و پايان دادن به درگيري مداخله كرديم كه در نهايت ضاربان متواري شدند.

\n\n

وي گفت: شهردار بنك بدليل وارد شدن ضربه به ناحيه سر بيهوش و به بيمارستان امام خميني (ره) كنگان اعزام شد و هم اكنون در کما می باشد.

\n\n

معاون شهرداري بنك گفت: ضاربان، مدعي مالكيت زميني چند هكتاري در شهر بنك هستند كه طبق طرح جامع شهري داراي كاربري هاي متفاوت است.

\n\n

اكرمي با تشكر از مردم فهيم بنك بدليل حضور در بيمارستان و دلجويي از شهردار گفت: اين اقدام از نظر مردم شهر بنك بشدت محكوم و مردم نيز از مسئولان مي خواهند با اين افراد هنجارشكن برخورد جدي و قانوني شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر