يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار حوادث
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار عسلویه گفت: زلزله 3.6 ریشتری عسلویه خسارت و تلفاتی نداشته است.\n\nبه گزارش فکرشهر، عبدالله نادری فرماندار عسلویه در گفت‌وگو با فارس با اشاره به وقوع زمین‌لرزه‌ 3.6 ریشتری در عسلویه اظهار داشت: خوشبختانه این زمین‌لرزه خسارت و تلفاتی در بر نداشته است.\n\nوی افزود: بلافاصله پس از وقوع زلزله، بررسی میدانی برای میزان خسارات وارده انجام شد که خوشبختانه هیچگونه تلفات و خساراتی در بر نداشته است.
کد خبر: ۲۱۷۷۰
دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰

فکرشهر: فرماندار عسلویه گفت: زلزله 3.6 ریشتری عسلویه خسارت و تلفاتی نداشته است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، عبدالله نادری فرماندار عسلویه در گفت‌وگو با فارس با اشاره به وقوع زمین‌لرزه‌ 3.6 ریشتری در عسلویه اظهار داشت: خوشبختانه این زمین‌لرزه خسارت و تلفاتی در بر نداشته است.

\n\n

وی افزود: بلافاصله پس از وقوع زلزله، بررسی میدانی برای میزان خسارات وارده انجام شد که خوشبختانه هیچگونه تلفات و خساراتی در بر نداشته است.

\n\n

فرماندار عسلویه خاطرنشان کرد: تیم‌های امداد و نجات شهرستان عسلویه همواره در آمادگی کامل برای مقابله با حوادث طبیعی احتمالی قرار دارند و برای خدمت‌رسانی به مردم همواره آمادگی داریم.

\n\n

براساس این گزارش، زلزله با بزرگی 3.6 ریشتر ساعت 15 و 33 دقیقه امروز شهرستان عسلویه در جنوب استان بوشهر را لرزاند.

\n\n

براساس گزارش مرکز لرزه‌نگاری کشوری وابسته به موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، این زمین لرزه در موقعیت 27.50 شمالی، 52.38 شرقی و در عمق 22 کیلومتری زمین به وقوع پیوسته است.

\n\n

مرکز این زمین‌لرزه در فاصله 23 کیلومتری شهر عسلویه و در فاصله 35 کیلومتری شهر جم است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر